2012-09-26, 20:50
Medlem
BilboBus avatar
Börjat rita en hel del och ritar rätt flummiga och minst sagt störda grejer.

Skulle vilja pröva att rita med droger någon gång då och då. Vad har ni för erfarenhet av att rita (skapa) saker på droger. Erfarenheter tips etc.

Jag har för länge sen prövat rita på cannabis, det går ju bra. Blir allt för lätt distraherad eller vill göra annat oftast när jag är hög och nu förtiden tar jag inte droger, då vore det kanske kul att "slå på stort" de där fåtal gånger om året man tar droger.

Jag har troligtvis en form av ADHD eller så kanske tjack eller så vore något att pröva? Tror det ligger ev någon burk här hemma med ritalin om jag har tur. Men då jag aldrig prövat eller är så himla sugen på det vill jag först höra vad ni har att säga.

Vill mest göra det som en kul grej och en ny upplevelse. Kanske ritar något jätte fint

Någon psykedelisk vore ju det ultimata tippar jag på, men det känns och andra sidan som man inte skulle kunna hantera pennor särskilt väl när man är så pass skev (låg dos kanske fungerar?)
Citera
2012-09-26, 21:11
Medlem
Polacksallts avatar
http://bryanlewissaunders.org/drugs/

Sedan är det min bestämda åsikt att det är satans nedrigt att ta till droger med argumentet att det "vore en kul grej" eller för andra ändamål i övrigt. Bryan Lewis Saunders har redan experimenterat så ägna dig åt något mindre karaktärsdanande.
Citera
2012-09-26, 21:19
Medlem
E/MDMA har jag hört ska vara roligt att rita på .Kan dock bli väldigt konstigt, men om du har ADHD eller liknande kommer väl bara tjack göra dig mer fokuserad ? så då kanske du både blir mer fokuserad och mer kreativ, vet ej hur det är med ladd och kreativitet.
Citera
2012-09-26, 21:28
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
E/MDMA har jag hört ska vara roligt att rita på .

Då måste det vara när man tänder av för jag har aldrig varit kapabel till att kunna rita när jag varit e:ad
Citera
2012-09-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
Då måste det vara när man tänder av för jag har aldrig varit kapabel till att kunna rita när jag varit e:ad

Word! inte jag heller för den delen.

OnT: Amfetamin is the thing for you my friend! kör på det.
Citera
2012-09-27, 00:41
Medlem
rEEgs avatar
Opiater och Opioider brukar göra så att jag kan rita ganska bra (och nykter kan jag inte rita för fem öre!), och klassikern cannabis är väl så solklar att den inte behövs nämnas.
LSD öppnar portar till väldigt intressanta grejjer då det kommer till konst och kreativitet men inte då det peakar haha.
En liten mängd öl funkar ju annars för dom laglydande hundarna

*edit* Får du tag på methylone så kan du skatta dig lycklig, det är också (relativt) kreativitetshöjande.
Norspan-plåster är också rätt öppnande
Senast redigerad av rEEg 2012-09-27 kl. 00:45.
Citera
2012-09-27, 17:58
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polacksallt
http://bryanlewissaunders.org/drugs/

Sedan är det min bestämda åsikt att det är satans nedrigt att ta till droger med argumentet att det "vore en kul grej" eller för andra ändamål i övrigt. Bryan Lewis Saunders har redan experimenterat så ägna dig åt något mindre karaktärsdanande.

Är det bara själv-medicinering som gäller då eller ?

Jag pratar inte om att pröva massor av droger kontinuerligt eller en hel hög av dem.

Jag tar MDMA 1 gång om året, det är oftast den bästa upplevelsen på året, men och andra sidan tar jag det redan under årets upplevelse

Jag gör mycket för bara saken skull, för att testa, för att pröva (gällande livet då, inte droger. Har knappt knarkat något). Förundersökning är A och O för min egendel, ser bara om någon kan ge lite input gällande vad det finns för möjligheter.

Metylone låter rätt intressant och jag kan nog få tag på det att rita under MDMA, hur fan är det möjligt skulle vara om man tog det i ensamhet men jag det hade nog ändå inte fungerat. Jag blir för kärleksfull

Kanske prövar och dricker nån öl eller tre imorgon iallfall
Senast redigerad av BilboBu 2012-09-27 kl. 18:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in