• 1
  • 2
2012-09-25, 21:19
Medlem
Nokia, iaf tom N8 har klocka, datum, missade samtal, sms, e-post på den svarta skärmen när telefonen är i viloläge.

När jag nyligen hade en SGII försökte jag hitta det, men fick aldrig nått vettigt svar om det fanns.

Så frågan är: Finns det några andra telefoner som har det ?? Har nyare Nokia det, tex N9 el dom med WP ??
Citera
2012-09-25, 21:23
Medlem
Alla Androids kan ha det.
Citera
2012-09-25, 22:06
Medlem
cannaBes avatar
Om du menar att skärmen inte ska vara "aktiv" så är det mig veterligen bara telefoner med Meego som har det.
Citera
2012-09-25, 22:07
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Om du menar att skärmen inte ska vara "aktiv" så är det mig veterligen bara telefoner med Meego som har det.

Och Symbian.
Citera
2012-09-26, 01:10
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
Och Symbian.

Och dessutom många klassiska SonyEricsson, t.ex. K800 och K810.
Citera
2012-09-26, 07:28
Medlem
Nej, jag menar inte att skärmen är aktiv, den är svart och stendöd, men det visas en klocka och datum, och kommer upp figurer ifall man har fått sms eller har ett missat samtal.
Citera
2012-09-26, 07:45
Medlem
Hittade en bild på nätet.

http://www.ipodmin.com/wp-content/up...7-Nokia-N8.jpg
Citera
2012-09-26, 17:28
Medlem
borjegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163cm
Nej, jag menar inte att skärmen är aktiv, den är svart och stendöd, men det visas en klocka och datum, och kommer upp figurer ifall man har fått sms eller har ett missat samtal.

Ja så är det på de klassiska SonyEricsson, som nämnts redan.
Citera
2012-09-26, 19:46
Medlem
KetchVs avatar
Citat:
Nokia, iaf tom N8 har klocka, datum, missade samtal, sms, e-post på den svarta skärmen när telefonen är i viloläge.

När jag nyligen hade en SGII försökte jag hitta det, men fick aldrig nått vettigt svar om det fanns.

Så frågan är: Finns det några andra telefoner som har det ?? Har nyare Nokia det, tex N9 el dom med WP ??
Om du har en Androidmobil kan du testa appen No Led
Citera
2012-09-27, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetchV
Om du har en Androidmobil kan du testa appen No Led
Tack !! har ingen själv, men ska prova på sambons lur.
Citera
2012-09-27, 14:14
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Tack !! har ingen själv, men ska prova på sambons lur.
Vagar saga att dom flesta nyare(senaste 2 aren) Androidmobiler har det du efterfragar annars kan du sakert losa det med en app. Finns aven appar som visar vadret och liknande direkt i "las"-skarmen.
Citera
2012-09-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Vagar saga att dom flesta nyare(senaste 2 aren) Androidmobiler har det du efterfragar annars kan du sakert losa det med en app. Finns aven appar som visar vadret och liknande direkt i "las"-skarmen.
Pratar vi om samma skärm ?? När jag själv hade en SGII blev jag rekomenderad en massa olika appar, men alla handlade om låsskärmen, den som kommer upp när man petat på telefonen, jag pratar om den vilande skärmen, normalt kolsvart på Samsung, iPhone mm.

Mitt problem är att jag vill ha en telefon som man kan se om den lever eller är död (batteritorsk) utan att peta på den, och på natten kunna se vad klockan är utan att krypa ur täcket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in