2005-04-01, 21:59
Medlem
aj1976s avatar
Hoba!

Jag och madame är nyfikna på att ha sex i samma rum som ett annat par. Någon som har någon erfarenhet av detta? Berätta mer! När och hur gick det till? Vem hade Ni sex tillsammans med och var det planerat eller ej? Om det var planerat, hur?

Jag tror att de flesta killar är positiva till det men det kan vara lite känsligare för många tjejer. Vi har därför bestämt att madame får försöka nysta med olika tjejer i par vi känner för att se om det finns något intresse.

Några förslag eller erfarenheter?
Citera
2005-04-01, 22:06
Medlem
achtins avatar
Har en form av erfarenhet i nämda ämnet. Det hela utspelade sig i Åre på 1990-talet. Efter en lyckad kväll på krogen hade jag och polarna lyckats få med några damer hem och låg i ett rum och småsnackade när helt oväntat täcket börjar frenetiskt röra sig upp och ner..
Visade sig att polarn inte kunde hålla sig och varje gång vi frågade va fan dom höll på med kom ett "håll käften" från täcket... Bruden i fråga var ganska skabbig och det insåg väl han oxå efter ett tag för han fejkade orgasm och skickade hem henne.. hehe..

Dock ingen erfarenhet i form av att ha sex samtidigt som några andra i samma rum..
Citera
2005-04-01, 23:00
Bannlyst
jag och en kompis fick efter allt för mycket sprit och tappat omdömme med oss två skator hem till mig. Innan man han inse vad det var för bottenskrap man fått med sig hem låg man i sängen med en tjej ridandes på "lille-per" medans kompisen hade däckat i soffan. Det hindrade dock inte hans nyfunna "kärlek" från att ge honom en avsugning medans han var väck.

När man vakna på morgonen var det inte den trevligaste syn man haft, det var bara till att sova räv och hoppas damerna skulle lämna innan man "vakna".
Citera
2005-04-02, 00:04
Medlem
derangeds avatar
Det har hänt ett antal gånger. Oftast oplanerat på nån dimmig efterfest.

I nyktert tillstånd, planerat, har det nog bara hänt en gång.

Vad jag minns var det inte så speciellt, annat än att man kunde cowboy-yla högljutt och polarn svarade med brunstiga häst-gnägg.
Det var stor humor. Fast jag tror aldrig damerna som medverkade uppskattade det lika mycket...
Citera
2005-04-02, 00:13
Medlem
M2ks avatar
Hamnade i en så'n situation för många år sen, 'vilde kompisen' föreslår,
när vi kommit från danshaket till damlägenhet (i Lidköping, lättflirtade
brudar där, på den tiden iaf), med två ruggugglor:

`F-n M2k, vi drar ihop sängarna intill varandra, så kan vi snacka mens vi
knullar´

Det gick bra, såvitt jag minns. *dimmig*
Citera
2005-04-02, 00:19
Bannlyst
Jag å bästa polaren fick hem 2 brudar,jag fick givetvis den fulare som dessutom va turkiska och inte kunde släppa till. Däremot fick jag ta na i tvåan, så jag tog polarns säng å sedan "kappknullade" vi. Jag vann, polarn sa att jag stönade som en döende valross. Dem hade klagat senare då jag hade gjort tummen upp till kompisen.
Citera
2005-04-02, 11:31
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Jag å bästa polaren fick hem 2 brudar,jag fick givetvis den fulare som dessutom va turkiska och inte kunde släppa till. Däremot fick jag ta na i tvåan, så jag tog polarns säng å sedan "kappknullade" vi. Jag vann, polarn sa att jag stönade som en döende valross. Dem hade klagat senare då jag hade gjort tummen upp till kompisen.
Vann vad?
Citera
2005-04-02, 14:08
Medlem
Murmeldjurets avatar
Haft sex i samma rum som (sovande??) polare.
Citera
2005-04-02, 19:16
Medlem
LillFias avatar
Har hänt flera gånger att jag och syrran haft "våra pojkar" i samma rum, t.o.m samma säng. Tycker det är lite eggande att ha ett gökande par intll när man själv håller på att knulla.
Citera
2005-04-02, 19:49
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillFia
Har hänt flera gånger att jag och syrran haft "våra pojkar" i samma rum, t.o.m samma säng. Tycker det är lite eggande att ha ett gökande par intll när man själv håller på att knulla.

Själva idén med att vara flera i samma rum kan jag förstå (även om jag hellre hade gått på partnerbyte i det läget), men syrran?

Själv har jag tre systrar och skulle inte kunna tänka mig någon av dom i den situationen...
Citera
2005-04-02, 23:38
Medlem
XitEs avatar
Har haft sex med flickvän när 2 av mina kompisar spelade tv-spel i samma rum.
Citera
2005-04-03, 00:38
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XitE
Har haft sex med flickvän när 2 av mina kompisar spelade tv-spel i samma rum.
Respektlöst. Ser alltid till att antingen jag och tjejen eller kompisarna går först.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in