2005-04-03, 00:40
Medlem
XitEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Respektlöst. Ser alltid till att antingen jag och tjejen eller kompisarna går först.

Jo , kompisen blev lite sur då det var hans säng:P
Citera
2005-04-03, 00:41
Medlem
Gudruns avatar
Har hänt ...ja...
När man hyrt stuga i tex fjällen och man har delat rum med andra par.
Obs inte delat partner!
Citera
2005-04-03, 03:52
Medlem
LillFia
Aldrig testat på att dela "era pojkar" då?
Citera
2005-04-03, 07:20
Medlem
farbror einars avatar
Japp det har hänt 2 ggr nyktert tillstånd.Fick med mig en riktigt kåt brud hem till polaren och han hade en annan kompis med sig också.
Så jag ligger och knullar bruden och vad hör man om inte polaren som frågar:"Får jag också vara med?".Vad svarar man på det om inte:"skulle inte tro det va?".
Det sköna är att det tände den lilla slampan att knulla med publik.
Citera
2005-04-03, 15:59
Medlem
LillFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 270bis
LillFia
Aldrig testat på att dela "era pojkar" då?

Jo det har hänt några gånger..
Citera
2005-04-04, 11:42
Medlem
Kojaks avatar
Räknas parklubbar? För redan i ordets betydelse så förstår man ju vad det innebär.
Och då blir mitt svar ja.

Har även verit med en tjej där hennes brosa lågg däckad i samma säng. Jag hör hur ortodoxt det låter men så var det. hehe
Citera
2005-04-04, 12:29
Medlem
david85s avatar
Jag hade sex i samma rum som min rumskompis nu i höstas, han hade också med sig en tjej men hon ville inte ha sex Hon hade pojkvän så hon sög av honom men ville inte vara otrogen

Det var riktigt cool tyckte jag, sen att hon var grymt bra i sängen också kanske bidrog iofs
Citera
2005-04-04, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aj1976
Hoba!

Jag och madame är nyfikna på att ha sex i samma rum som ett annat par. Någon som har någon erfarenhet av detta? Berätta mer! När och hur gick det till? Vem hade Ni sex tillsammans med och var det planerat eller ej? Om det var planerat, hur?

Jag tror att de flesta killar är positiva till det men det kan vara lite känsligare för många tjejer. Vi har därför bestämt att madame får försöka nysta med olika tjejer i par vi känner för att se om det finns något intresse.

Några förslag eller erfarenheter?

Om man bara uppträder som om det vore den naturligaste sak i världen brukar tjejerna vara med pá't
Citera
2005-04-04, 13:14
Bannlyst
Jag var ute med tvá polare, höga som attan pá E.

Vi hittade tvá brudar pá en bar och drog hem till dem för att röka ner oss ordentligt.

Vilsen som jag var knatade jag in i ett sovrum där ena tjejens stora-syrra lág och slafade.

JAg hade en intressant diskussion med denna tutt-lisa i väntan pá att lill-syrran skulle hitta in till oss.

När lill-syrran( som för övrigt var en riktigt het brud med en sán där sol tatuerad i svanken) kom in satte vi tvá genast igáng med grova sexlekar.

Samtidigt som jag tryckte in dasen i tváan pá lillsyrran frágade jag stora-syrran om hon inte ocksá hade lust pá en ordentlig genomkörare?

Hon sa att hon var tvungen att jobba tidigt nästa morgon, men att vi för all del inte skulle bry oss om hennes närvaro...

JAg vill ha kuuuuuk skrek lillsyrran och juckade med baken. Sen gick hon in i nát slags weirdo-tillstánd dá hon sa sperma i munnen, spruta mig i ansiktet och allsköns perversiteter om vart annat.

Det slutade med att jag vrálade ut. "NU KOMMER JAG" och den lilla galningengjorde en 180 graders för att med sörplande drag suga i sig minsta lilla droppe.

Jag hade ögonkontakt med stora-syrran en stor del a samlaget och hon verkade nästan villig att joina, men det var kul ändá

Yihaaa!
Citera
2005-04-04, 13:14
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david85
Jag hade sex i samma rum som min rumskompis nu i höstas, han hade också med sig en tjej men hon ville inte ha sex Hon hade pojkvän så hon sög av honom men ville inte vara otrogen

Det var riktigt cool tyckte jag, sen att hon var grymt bra i sängen också kanske bidrog iofs
Det var en ny och intressant definition. Att suga av någon är inte sex och otrohet. Vad kallas det då? En hederlig nio?
Citera
2005-04-04, 15:28
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoren
Jag var ute med tvá polare, höga som attan pá E.

Vi hittade tvá brudar pá en bar och drog hem till dem för att röka ner oss ordentligt.

Vilsen som jag var knatade jag in i ett sovrum där ena tjejens stora-syrra lág och slafade.

JAg hade en intressant diskussion med denna tutt-lisa i väntan pá att lill-syrran skulle hitta in till oss.

När lill-syrran( som för övrigt var en riktigt het brud med en sán där sol tatuerad i svanken) kom in satte vi tvá genast igáng med grova sexlekar.

Samtidigt som jag tryckte in dasen i tváan pá lillsyrran frágade jag stora-syrran om hon inte ocksá hade lust pá en ordentlig genomkörare?

Hon sa att hon var tvungen att jobba tidigt nästa morgon, men att vi för all del inte skulle bry oss om hennes närvaro...

JAg vill ha kuuuuuk skrek lillsyrran och juckade med baken. Sen gick hon in i nát slags weirdo-tillstánd dá hon sa sperma i munnen, spruta mig i ansiktet och allsköns perversiteter om vart annat.

Det slutade med att jag vrálade ut. "NU KOMMER JAG" och den lilla galningengjorde en 180 graders för att med sörplande drag suga i sig minsta lilla droppe.

Jag hade ögonkontakt med stora-syrran en stor del a samlaget och hon verkade nästan villig att joina, men det var kul ändá

Yihaaa!

Haha, vilken scen!
Citera
2005-04-04, 16:39
Medlem
Som jag ser det är det nog två alternativ som funkar, till att börja med i alla fall.

a) Ragga upp okänd från krogen eller annat (bugg- matlagningskursen mm).

b) Gå med i en parklubb.

Stöter ni på vänner så kanske det kan bli pinsamt för de flesta vill nog ha
sex själv, utan publik eller inblandning av andra.
Går ni med i en parklubb så kanske ni träffar nya vänner som ni kan dela
detta intresse med.
Visst kan det funka med redan existerande vänner och då kan det bli bra
tror jag men risken för att det blir pannkaka är nog större.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in