• 1
  • 2
2012-09-25, 12:30
Medlem
OK, så under muslimdemon i söndags misshandlades en man av DEMONSTRATIONENS LEDARE och blev sedan anmäld för hets mot folkgrupp.

Verkar väl lite konstigt?

FILM PÅ MISSHANDELN ------> http://www.friatider.se/misshandlade...-mot-folkgrupp

Kommer demoledaren att åtalas istället?
Vad sa mannen som fick honom anmäld för "hets mot folkgrupp"?
Är mannen svensk eller utlänning? Låter som han bryter på videon.
Vem är demoledaren?
Vad föregick videon?
Senast redigerad av Kontosmurfan 2012-09-25 kl. 13:07.
Citera
2012-09-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkommanden
ett mote mellan menniskor? inte bra de sloss, bettre prata

Detta öppnar ju för ny spännande möjligheter. Att använda nördvärnsrätten mot de som "hetsar" mot Muhammed.
Senast redigerad av Kontosmurfan 2012-09-25 kl. 13:06.
Citera
2012-09-25, 13:04
Medlem
njsdfs avatar
Exemplariskt enligt polisen. Pinsamt enligt mig.
Citera
2012-09-25, 13:27
Bannlyst
Gillade inte riktigt Fria tiders artikel.
I den lilla sekvensen så såg jag något halvtaskigt försök på att mota fram ett slag och en spark.
Dock missade jihad-fanatikern. Fria tider väljer att vrida artikeln likt aftonbladet. Dock åt andra hållet.
Citera
2012-09-25, 13:28
Medlem
Flaskhalsats avatar
– Arrangörerna för den här demonstrationen ska ha en eloge. Den har skötts exemplariskt, sa polisens yttre befäl Jesper Ingvert till Sydsvenskan på söndagen.

Misshandlade en person som tittade på och jagade bort en kvinna som gjorde "obscena gester".

Exemplariskt var det ja..
Citera
2012-09-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semisub
Gillade inte riktigt Fria tiders artikel.
I den lilla sekvensen så såg jag något halvtaskigt försök på att mota fram ett slag och en spark.
Dock missade jihad-fanatikern. Fria tider väljer att vrida artikeln likt aftonbladet. Dock åt andra hållet.
Du kräver blod eller? Man ser in om han missar eller inte. Sparken ser ut att träffa sidan eller låret och slaget ser man inte var det tar för att ledaren själv är i vägen.

Det är tillräckligt illa att den stela medelålders pluss demonstrationsledaren för allt vad han är värd matar mot mannen som uppenbarligen backar undan och inte visar minsta tecken på att vilja slå tillbaka.

Det är inte Mike Tyson och då ser det ut sådär när gubbar slåss. Tänk vad som hänt om mannen hamnat på marken eller det varit män längst fram i demotåget.

"Följ ledaren!", och så hade de sparkat ihjäl honom.

Fundera på hur det kunde gått och om ledaren tog sitt ansvar.
Citera
2012-09-25, 13:40
Medlem
Ettan^s avatar
Två fel blir inte rätt. Oavsett om mannen misshandlades så begick han väl ändå ett brott? Oavsett hur patetiskt HMF är.

Att ledaren inte anmäls är en annan fråga.
Citera
2012-09-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
– Arrangörerna för den här demonstrationen ska ha en eloge. Den har skötts exemplariskt, sa polisens yttre befäl Jesper Ingvert till Sydsvenskan på söndagen.

Misshandlade en person som tittade på och jagade bort en kvinna som gjorde "obscena gester".

Exemplariskt var det ja..

Efter ha sett detta klipp och vad tidningar skriver så är detta pinsamt och inte exemplatiskt alls som polisen säger, men det är tyvärr bara att inse att så är det i Sverige just nu och att det kommer bli värre i framtiden!
Citera
2012-09-25, 13:58
Medlem
Gestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Två fel blir inte rätt. Oavsett om mannen misshandlades så begick han väl ändå ett brott? Oavsett hur patetiskt HMF är.

Att ledaren inte anmäls är en annan fråga.

Hur vet du att mannen har begått ett brott? Enligt Fria Tider har han "nu anmälts för hets mot folkgrupp". Varken filmen eller artikeln ger mer detaljer angående det vad jag kan se. Bara för att man blir anmäld för någonting är man ju inte skyldig till ett brott. Med det menar jag inte att jag tror han är oskyldig - jag har helt enkelt ingen aning.
Citera
2012-09-25, 14:29
Medlem
G-punktens avatar
Fyfan vad pinsamt. Varför går polisen inte bara in och griper ledaren? Film fanns ju på plats.

Blir så kul att se alla PK-idioter och politikers ansikten när muslimerna gör revolt och försöker ta över Sverige. "Hur kan dom göra något sånt? Vi som gav dem gratis lägenheter och flera tusen i bidrag varje månad".

Bor förhoppningsvis inte kvar i Sverige då.
Citera
2012-09-25, 14:49
Medlem
Mr.Goats avatar
Muslimer mobiliserar idag fler till sina demonstrationer än prosvenska svenskar.
De enda som drar fler är anti-vita svenska demonstrationer..
Det betyder att dem är närmare revolution än oss.

Det är fan tragiskt.

Sen är snuten på deras sida också....
Citera
2012-09-25, 14:51
Medlem
haha, vad har muslimerna för symbol runt armen, svastika?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in