Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Du kan laga allt lika gott eller godare hemma. Den springande punkten är ordet enkelt som i många fall tummas på eller inte stämmer alls. Att du jämför svårighetsgraden med själva inköpet är ju bara skrattretande.
Netto säljer fina fiskpinnar annars, minns inte vad märket heter, men de är riktigt goda.
TOTALT NONSENS, ett exempel. jag älskar doughnuts, jag skulle kunna äta 10 om dagen i resten av liv, men dom är löjligt dyra, ok alla säger att man kan laga dom hemma enkelt och lika gott hemma...
Det kanske är möjligt tänkte jag och försökte och försökte och försökte tills jag insåg att det var helt omöjligt att få dom lika goda som dom man köper, om du har smakat på doughnuts som är nyfriterade,nysockrade och varma, då vet du hur dom ska smaka...(KAN INTE BLI GODARE)
Och säljarna blandar inte till en deg själv, dom köper hem färdig deg...
och enkelt är det verkligen inte att försöka göra dom själv, det är ett jävla jobb och tar lång tid...
Och att köpa några paket fiskpinnar att ha i frysen är mycket enklare än att göra egna som inte får samma smak som dom köpta...