Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-24, 18:04
Medlem
Satt och slösurfade och såg att man kunde låna pengar förmånligt hos forex. Slängde ihop en ansökan med tanken att samla en del smålån till ett stort lån. Det stod även att man skulle få svar direkt.
Men när ansökan var klar så fick jag meddelande "För att kunna behandla er låneansökan ber vi er kontakta oss"

Nån som har nån aning om vad det är dom undrar? Tänker inte ringa ifall dom skall hålla på och sälja och dryga sig.
Citera
2012-09-24, 18:30
Medlem
Du blev inte godkänd utan vidare. Du behöver alltså komma in med ytterligare uppgifter för att din ansökan ska gå igenom.

Du har antagligen något av följande:

1. betalningsanmärkning
2. låg inkomst
3. många kreditprövningar på sistone
4 stora krediter sen innan

Eller en kombination av ovanstående.
Citera
2012-09-24, 18:37
Medlem
killen30s avatar
Många kreditprövningar på sistone säkert som de vill fråga om. Som ser rätt illa ut när man ska söka lån. Fick du en till, grattis.
Citera
2012-09-24, 19:58
Medlem
För framtida sökanden så kan jag meddela att dom ville informera om räntan och bekräfta avbetalningsplanen.
Lånet vart beviljat men räntan på 8.95% var inte vad jag räknat med. Tackade nej.
Citera
2012-09-24, 20:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beron
För framtida sökanden så kan jag meddela att dom ville informera om räntan och bekräfta avbetalningsplanen.
Lånet vart beviljat men räntan på 8.95% var inte vad jag räknat med. Tackade nej.

Vad ligger dessa smålån på då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in