2005-04-01, 17:46
Medlem
helt ren amfetamin!! e de nån som har erfarenhet av en sån blandning?
har slagit ut med druvsocker förut men vill att de ska slå "hårdare" om ni fattar....tror ni att de funkar??
eller har ni nåt annat förslag?
Citera
2005-04-01, 19:04
Medlem
Spliffmeisters avatar
"Helt rent", den har man hört förut! Rofl
Citera
2005-04-01, 19:18
Medlem
gakushis avatar
Han kanske har ett eget labb hemma?
Citera
2005-04-01, 19:42
Medlem
varför ska du blanda i kreatin?
Citera
2005-04-02, 14:59
Medlem
Tycker inte du ska experimentera med det du ska sälja om du nu ska sälja nått.
Och nån som vet om de är nån fara o slå i sig kreatin?
Citera
2005-04-03, 02:20
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
Tycker inte du ska experimentera med det du ska sälja om du nu ska sälja nått.
Och nån som vet om de är nån fara o slå i sig kreatin?

Håller med, nu använder jag inte amfetamin längre själv, men att veta att det
finns folk som slår ut amfetaminet med helt främmande produker får mig att rysa.
Speciellt då det är många som injicerar sin narkotika .
Citera
2005-04-03, 03:12
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simply_S
helt ren amfetamin!! e de nån som har erfarenhet av en sån blandning?
har slagit ut med druvsocker förut men vill att de ska slå "hårdare" om ni fattar....tror ni att de funkar??
eller har ni nåt annat förslag?

Ska du börja bekna? är det frågan om det går att spädda ut det utan det märks?

Helt rent amfetamin är väll omöjligt men methamfetamin ska väll vara den renaste av alla men ja tror att methamfetamin har annan kemisk formel än vanlig tjack....fan måste checka erowid....är lite affad just nu
Citera
2005-04-03, 23:54
Medlem
On Steroidss avatar
Kreatin??? visst det är vit pulver...MEN ska du slå så ta dextrosol pulver billigt och bra. Ge fan i att laborera med annat! Borde va skott pengar på folk som inte bryr sig om vad dom slår med, typ tvättmedel osv.... :shoot2:
Citera
2005-04-04, 10:28
Medlem
kreatin/druvsocker blandning som säljs för priset av tjack.. använder inte tjack men om jag skulle göra det och jag får iblandat sånt skit med ett gram pris på nått ynka öre hade jag skjutit han som sålt det.
Citera
2005-04-04, 20:58
Medlem
Raveheads avatar
Kreatinfosfat (CP) används som bränsle av musklerna. Jag skulle gissa att det skulle vara ett bra ämne att slå med, men jag är ingen expert. Det är iaf kroppseget. Dock borde efedrin vara synnerligen farligt att injicera i okänd mängd. Stor risk för hjärtstörningar.
Citera
2005-04-04, 21:22
Medlem
nyblads avatar
Slå ut det med rent kokain om du vill att det skall slå bättre om det nu är rent :P

Om du vill käna pengar får du väl hitta dig en bättre kran menar köper man för 70-80 och säljer för 2-300 behöver man inte slå ut det för att käna tillräckligt desutom är det trevligt om du får ett rykte om att ha bäst tjack i stan, sådant sprider sig vettu får du rykte om att det är kasst kommer alla gå till någon anan utan i absolut nödfall!

Men om du nu skall slå ut det gör det då för guds skull med något ofarligt typ dextrosol eller koffazon!

Sen jo helt rent varända jävla gång jag köp tjack i mindre mängder har det varit "det bästa" när jag köpt i större så har dom sakt något om kvaliteten eller typ ja det är bra om man frågar sen visar det sig vara jävligt mycket starkare en "det bästa".

Ja det är bra = dunder
Det här är det bästa = skit
Standard = standard
Oftast iaf!
Citera
2005-04-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Slå ut det med rent kokain om du vill att det skall slå bättre om det nu är rent :P

Om du vill käna pengar får du väl hitta dig en bättre kran menar köper man för 70-80 och säljer för 2-300 behöver man inte slå ut det för att käna tillräckligt desutom är det trevligt om du får ett rykte om att ha bäst tjack i stan, sådant sprider sig vettu får du rykte om att det är kasst kommer alla gå till någon anan utan i absolut nödfall!

Men om du nu skall slå ut det gör det då för guds skull med något ofarligt typ dextrosol eller koffazon!

Sen jo helt rent varända jävla gång jag köp tjack i mindre mängder har det varit "det bästa" när jag köpt i större så har dom sakt något om kvaliteten eller typ ja det är bra om man frågar sen visar det sig vara jävligt mycket starkare en "det bästa".

Ja det är bra = dunder
Det här är det bästa = skit
Standard = standard
Oftast iaf!
Ja nämner dom inget om kvaliten eller säger bara att de är bra så brukar de vara jävligt bra.
likadatant som du säger på det bästa och standar. Tycker de ofta är så iallafall.

vet en kompis som fick ont i armen eller vars det var när han slagit i sig nå "tjack" och misstänkte att de var effedrin i det.
Ja skulle då inte vilja slå i mig effedrin och tror ingen annan vill det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in