Citat:
Ursprungligen postat av nyblad
Slå ut det med rent kokain om du vill att det skall slå bättre om det nu är rent :P
Om du vill käna pengar får du väl hitta dig en bättre kran menar köper man för 70-80 och säljer för 2-300 behöver man inte slå ut det för att käna tillräckligt desutom är det trevligt om du får ett rykte om att ha bäst tjack i stan, sådant sprider sig vettu får du rykte om att det är kasst kommer alla gå till någon anan utan i absolut nödfall!
Men om du nu skall slå ut det gör det då för guds skull med något ofarligt typ dextrosol eller koffazon!
Sen jo helt rent varända jävla gång jag köp tjack i mindre mängder har det varit "det bästa" när jag köpt i större så har dom sakt något om kvaliteten eller typ ja det är bra om man frågar sen visar det sig vara jävligt mycket starkare en "det bästa".
Ja det är bra = dunder
Det här är det bästa = skit
Standard = standard
Oftast iaf!
Ja nämner dom inget om kvaliten eller säger bara att de är bra så brukar de vara jävligt bra.
likadatant som du säger på det bästa och standar. Tycker de ofta är så iallafall.
vet en kompis som fick ont i armen eller vars det var när han slagit i sig nå "tjack" och misstänkte att de var effedrin i det.
Ja skulle då inte vilja slå i mig effedrin och tror ingen annan vill det