2012-03-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triss1
Hur gör man kmr sverige ändra frekvensen på 4G eller ska man köpa enbart med wifi?

hur tänker ni?

Den kommer bara klara 3G om inte apple bygger om den för våra frekvenser. Phonehouse sa till mig ifag att det blir upp till 21mbit, vilket räcker för mig!
Citera
2012-03-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malkia
Gick förbi Östra Hamngatan runt 19, då var det två filurer som tältar där!

Wtf
Citera
2012-03-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Wtf
Haha, antar att du menar Wtf till dem. Det var lite roligt, de satt ganska inburade, hoppas det inte är någon har från Flashback!

Frågade även på MacForum ifall de visste hur många de hade fått.
Var väl 99% säker på att få svaret "det kan vi tyvärr inte säga" - Men personen bullshita mig med "Det vet vi inte än, vi får in dem några timmar innan öppning"

Det där måste väl ändå vara 100% bullshit? Inte fan får de in xxxx antal tusen iPads någon(ra) timmar innan säljstart/öppning?
Citera
2012-03-22, 21:03
Medlem
Citat:
Haha, antar att du menar Wtf till dem. Det var lite roligt, de satt ganska inburade, hoppas det inte är någon har från Flashback!

Var väl 99% säker på att få svaret "det kan vi tyvärr inte säga" - Men personen bullshita mig med "Det vet vi inte än, vi får in dem några timmar innan öppning"

Det där måste väl ändå vara 100% bullshit? Inte fan får de in xxxx antal tusen iPads någon(ra) timmar innan säljstart/öppning?

Det tror jag inte heller på. Kanske har dom fått leverans som dom inte får öppna innan 23/3?
Citera
2012-03-22, 21:05
Medlem
Citat:

Är nog bullshit men undra hur många de får av varje modell? De måste ju få mer än typ Elgiganten osv eller? Någon som vet hur det såg ut med iPad 2?
Citera
2012-03-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Det tror jag inte heller på. Kanske har dom fått leverans som dom inte får öppna innan 23/3?
Låter mer realistiskt :-)
Citera
2012-03-22, 21:11
Medlem
Va inne på en liten butik idag, dom visste att dom skulle få in, men leveransen kunde komma någon gång under dagen(23/3), dvs inte säkert vid öppning... tåls att tänkas på (sen vet jag ju inte säkert om detta stämde )
Senast redigerad av gel 2012-03-22 kl. 21:14.
Citera
2012-03-22, 21:13
Medlem
glyos avatar
Någon som tror att man kan glida förbi M-Zone vid 23:30 och ändå få en iPad?
Citera
2012-03-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Ja något sådant, eller att han faktiskt inte hunnit kolla. Eller kasnke inte fått reda på hur många.
Citat:
Är nog bullshit men undra hur många de får av varje modell? De måste ju få mer än typ Elgiganten osv eller? Någon som vet hur det såg ut med iPad 2?
Jag vet inte hur Apple ser på leveransen ifall de känner att MacForum är bättre än Elgiganten för dem, men det skulle jag absolut känna i alla fall och skulle på så sätt kunna "ge" fler till MacForum.
Citat:
Låter mer realistiskt :-)
Måste ändra. xxxx antal tusen låter för jävla många.
Citera
2012-03-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Någon som tror att man kan glida förbi M-Zone vid 23:30 och ändå få en iPad?

Kanske någon modell

Måste väl vara folk som står i kön nu.... Kan ingen ge oss en rapport om läget?
Citera
2012-03-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gel
Kanske någon modell

Måste väl vara folk som står i kön nu.... Kan ingen ge oss en rapport om läget?
Digital inn sveavägen är det bara 10 pers typ, hörde att det var längre på macoteket men kan ha hört fel.
Citera
2012-03-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler
Digital inn sveavägen är det bara 10 pers typ, hörde att det var längre på macoteket men kan ha hört fel.

tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in