Citat:
Ursprungligen postat av
techno_the_king
Köpte mig ett tangentbord till min Ipad 4 men får fan inte detta att fungera
tangentbordet är trådlöst och skall gå via Bluetooth dock så hittar Ipaden inte detta när jag går in under Inställningar > Bluetooth, för det är väl under Bluetooth jag skall finna enheten eller har jag helt fel?
Tilläggas kan är att tangentbordet är av märket Kensington och skall passa till Ipad 4, har även testat detta till Ipad 3 men denna hittar heller inte tangentbordet.
Någon som för övrigt vet vad man skulle kunna få för en begagnad knappt använd Ipad 3 Wifi 16GB idag?
Skulle det vara ett rån om man lägger ut den på Blocket för 2500kr?
Det kan inte vara så att det finns någon knapp på tagentbordet som man måste hålla in för att den ska kunna bli hittad av iPaden? Jag har aldrig haft något liknande tangentbord men väldigt många BT-enheter brukar man behöva sätta i något slags sökläge för att den ska kunna bli upptäckt. Typ om du har en på-knapp så håll in den i 10-15 sekunder efter att tangentbordet har slagits på och se om iPaden reagerar.
Kollade lite snabbt på blocket och det verkar inte vara något rån om du vill sälja din iPad 3 för 2500, verkar i vart fall finnas dom som tror att dom kan få mer för samma modell.
Wosp