Sitter och funderar över om jag ska köpa en platta eller inte. Dels har jag varit sugen väldigt länge, sedan kan det även vara bra till skolarbete inför tentor osv som oftast är PDF enligt kompisar som går samma linje som jag ska börja till hösten. Är 99% säker på att jag ska införskaffa mig en iPad WiFi 16 eller 32 gb (motivera gärna vilken). Men varje gång jag bestämmer mig så tvekar jag, svårt att komma till skott och trycka på "Bekräfta köp". Anledningen till att jag endast funderar på WiFi-varianten är dels pengamässigt samt att man ju alltid har med sig mobiltelefonen som man kan köra hotspot ifrån. Sedan eftersom jag är kommande student känner man inte heller för att betala pengar i månaden för ännu ett abonnemang.
Har även planer på att skaffa mig ett tangentbord till den så jag har om det behövs vid föreläsningar osv. Har visserligen en laptop redan men en platta känns ju så mycket smidigare (försöker hitta på anledningar till varför jag ska ha en

)
Ena stunden är jag bestämt att det blir en och i andra är jag tveksam. Övertyga mig flashback!