Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
okej.. är så djävla kass med att ställa in teman.. tatt ner winterborad men grejjar inte det.
Är det komplicerat att köra fjärranslutning via macen!? =)
Antar att du har 5.1.1?? Finns inte så många teman ännu som lirar
med den mjukvaran ännu. Jag har hittat ett tema än så länge som funkar.
men har inte namnet på det just nu. Kan skicka namnet sen när jag e hemma.