2012-06-08, 06:40
  #1285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Jag har en liten idiotisk fråga.

Om man tar simkortet ifrån sitt vanliga mobila bredband, blir det samma sak ifall man kör in simkortet i en ipad sen då?

Borde fungera helt smärtfritt. Själv har jag bara wifi. Men kör min
Xperia S som en wifi spot å surfar då på ipaden genom xperian.
Citera
2012-06-08, 06:43
  #1286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
okej.. är så djävla kass med att ställa in teman.. tatt ner winterborad men grejjar inte det.

Är det komplicerat att köra fjärranslutning via macen!? =)

Antar att du har 5.1.1?? Finns inte så många teman ännu som lirar
med den mjukvaran ännu. Jag har hittat ett tema än så länge som funkar.
men har inte namnet på det just nu. Kan skicka namnet sen när jag e hemma.
Citera
2012-06-08, 11:16
  #1287
Medlem
powerforcers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Borde fungera helt smärtfritt. Själv har jag bara wifi. Men kör min
Xperia S som en wifi spot å surfar då på ipaden genom xperian.
Drar det inte mycket batteri?
Citera
2012-06-08, 12:00
  #1288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powerforcer
Drar det inte mycket batteri?

Jo det gör det. Man får se till å ha ett eluttag i närheten.
Hemma kör jag ju wifi. Och finns ju wifi på ganska många platser.
Så är inte så ofta jag behöver köra via mobilen.
Citera
2012-06-08, 18:34
  #1289
Medlem
Blir gaaalen. Finns det inte någon videospelare där ute som inte håller på och hackar och segar ned sig när man spelar upp filmer i 720p upplösning och högre? Provat några som jag hittade gratis som inte fungerade så värst bra.
Citera
2012-06-08, 19:55
  #1290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrifterN
Blir gaaalen. Finns det inte någon videospelare där ute som inte håller på och hackar och segar ned sig när man spelar upp filmer i 720p upplösning och högre? Provat några som jag hittade gratis som inte fungerade så värst bra.

Testat AVPlayerHD ?
Citera
2012-06-08, 21:04
  #1291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Testat AVPlayerHD ?

Har inte gjort det, just eftersom det finns en del som har klagat på att den inte fungerar optimalt med iPad 3. Som sagt, lagg, hackande och dylikt när man överstiger 720p..
Citera
2012-06-08, 23:37
  #1292
Medlem
dalmasen84s avatar
Finns det nån app dit man kan sända och ladda upp foton på nätet snabbt?
Citera
2012-06-09, 02:02
  #1293
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalmasen84
Finns det nån app dit man kan sända och ladda upp foton på nätet snabbt?

Dropbox ?
Citera
2012-06-09, 10:31
  #1294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrifterN
Har inte gjort det, just eftersom det finns en del som har klagat på att den inte fungerar optimalt med iPad 3. Som sagt, lagg, hackande och dylikt när man överstiger 720p..

Mycket beror på vilket format filmerna är i. .mkv har jag för mig inte riktigt lirar så bra men om du konverterar .mkv till apples eget .mp4 så är det inga problem. Ser 1080 filmer i AVPlayerHD utan lagg som jag gjort om till .mp4 från .mkv. Sen är det ju oftast rätt bra skillnad på betal och gratis appar, jag menar 22 pix eller vad det är för AVPlayerHD känns inte som hela världen?
Citera
2012-06-09, 11:35
  #1295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeOfYourLife
Mycket beror på vilket format filmerna är i. .mkv har jag för mig inte riktigt lirar så bra men om du konverterar .mkv till apples eget .mp4 så är det inga problem. Ser 1080 filmer i AVPlayerHD utan lagg som jag gjort om till .mp4 från .mkv. Sen är det ju oftast rätt bra skillnad på betal och gratis appar, jag menar 22 pix eller vad det är för AVPlayerHD känns inte som hela världen?

Jaha, dåså. 22 kr för en videospelare känns inte mycket alls, så länge den fungerar som den skall. Försämras kvaliteten något när du konverterar om filmerna till .mp4?
Citera
2012-06-09, 17:03
  #1296
Medlem
Någon som vet varför somliga appar inte försvinner från iTunes efter att ha avinstallerat och synkroniserat? I mitt fall är det videospelaren FlexPlayer som inte vill gå bort.

http://oi45.tinypic.com/oscohy.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in