2012-09-23, 14:00
Medlem
Hej! Tänkte ställa några frågor angående att beställa hem rökmixar. Jag har letat rundor i forumet ett tag men inte hittat exakt vad jag letar efter.

1. Vilka hemsidor är bra? Den ända jag hört talas om är Hemulen.

2. Jag är 18 år och bor hemma med mina föräldrar, kan jag beställa så att det kommer till ica vid mig? Och i så fall vilken metod är det man ska använda sig av?

3. Hur sker betalning? Skulle helst inte vilja använda kort.

Och sist, har även hört att det är en 20 års gräns, är detta korrekt?

Tack för mig! Hoppas på snabba och raka svar!
Citera
2012-09-23, 14:06
Medlem
timewasters avatar
rök inte röxmixar till att börja med. ren skit
Citera
2012-09-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timewaster
rök inte röxmixar till att börja med. ren skit

Du lever upp till ditt nick, timewaster
Citera
2012-09-23, 16:35
Medlem
Tja, Jag har köpt rökmixar ett par gånger. Prylshoppen och Hemulen funkar varje gång. När du köper, allt du behöver göra är att kryssa i en ruta som säger att du är 20. Köp postförskot så kommer det inte hem till dig utan till ett postombud som tex ica. Då betalar du inte fören du har det i handen, du kan använda kort eller cash. Och alla är 20 på internet
Citera
2012-09-23, 18:16
Medlem
Tack för svaret men finns det oblandat i de shopparna? Alltså i pulver form, ska blanda själv.
Citera
2012-09-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sackee
Tack för svaret men finns det oblandat i de shopparna? Alltså i pulver form, ska blanda själv.

"Mycket" såna här skit trådar idag. Läs lite så hittar du snabbt, hur svårt kan det vara? Inte svårare än att starta en tråd där all info inte har blivit skriven iaf.
Sök funktionen är till höger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in