2013-04-01, 19:30
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=H542nLTTbu0
Citera
2013-04-01, 19:39
Medlem
JoliQuZs avatar
Skadeglädje är den enda sanna glädje, klockrent!

Mvh
Citera
2013-04-01, 20:04
Medlem
jamesbondes avatar
Lurade min sambo att jag var gravid.
Citera
2013-04-01, 20:57
Medlem
8-digits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Jag skulle vilja veta vad ni tycker om följande aprilskämt!

2st jag känner, den ena en tjej på 18år och den andre en kille på 21år kom på följande skämt. (De har varit ihop i över 1år)

De ändrar sin status på facebook till förlovade.

Jag försökte förklara för dom att ett aprilskämt ska vara roligt och få folk att reagera... Deras förlovning bryr sig många inte ens om.
Ett roligt skämt som bara dessa två idioter begriper tydligen, andra skiter väl fullständigt i om man förlovar sig inte.
Citera
2013-04-01, 21:26
Medlem
OP.Andersons avatar
Haha, roligt aprilskämt.
Citera
2013-04-01, 21:32
Medlem
asdyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Lurade min sambo att jag var gravid.

Hur tog han det?

Tänker på detta klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=LCzQL7eo400

Blev han lika besviken?
Citera
2013-04-01, 21:50
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdyao
Hur tog han det?

Tänker på detta klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=LCzQL7eo400

Blev han lika besviken?

Haha.
Nu är ju min sambo en kvinna. Och jag en han - tyckte det gjorde mitt aprilskämt ännu mer avancerat . . . .
Citera
2013-04-01, 21:53
Medlem
Doppa en kompis tandborste i stoppochväx, smakar fruktansvärt och länge. Används av nagelbitar för att minska nagelbitning. Minns kompisen min med öppen mun med tandkräm och skrikandes, va fan har du gjort !!!! Är numera alltid väldigt försiktig den 1 April.
Citera
2013-04-01, 22:26
Medlem
Renewables avatar
Jag älskar stark mat, chili hamnar i allt och för ett par månader sedan gjorde jag ett inpulsköp på följande:

http://www.hotsauce.com/Pure-Evil-Capsaicin-Drops-p/hsc-pure-evil-drops.htm

Efter en diskussion med en polare om "lyxrunkning" där han nämnde att han körde med kondomer fick jag en idé, en så här i efterhand jävligt korkad idé.

Planen var enkel, jag visste var han hade sina kondomer, nej är inte homo, och jag hade tillgång till en kanyl, nej jag är inte en pundare. Medan han var borta och sket injicerade jag capsaicinet i kondomen längst upp och längst ned på kondomremsan, självklart från rätt håll, så att det lade sig på insidan av kondomen och stoppade ner kanylen i fickan igen. Innan jag drog hem sa jag rakt ut att jag hade gillrat "en het fälla" åt honom som hämnd för ett brutalt, men såklart roligt, "prank" han körde mot mig förra året.

SMS-konversation påbörjar för ca 3 timmar sedan:
Offer: "DJIN (sic) JÄVLA IDIOT!!"
Renw: "Hahaha det funkade Ja!!!!"
Offer: kuken i kallvatten! lol"
Renw: "kåt eller?"
Offer: "fuck you, jag ger igen!"
Renw: "Hahahahah!"

Efter typ 1 timme fortsätter konversationen:
Offer: "Det försvinner inte!!"
Renw: "Doppa kuken i glass"
Offer: "din sjuke jävel lol"

Tror det börjar avta nu, har kunnat snacka med honom, han inte ville inte prata i början.
Citera
2013-04-01, 22:45
Medlem
En polare till mig hade för några månader sen testat sig för HIV på ungdomsmottagningen. Han fick dock sitt svar för några dagar sedan, och det visade sig vara lugnt. Jag och mina andra polare hade dock lite tråkigt, och i och med att det var första april så körde vi ett skämt på honom. Jag ringde till honom från ett dolt nummer, precis som de brukar göra och sa:
- "Hej, är det Martin?
- "Eh, ja, vem är det här?"
- "Det är Lars från ungdomsmottagningen i Stockholm och jag har tyvärr några dåliga nyheter till dig. Det är så att det nämligen skedde ett misstag när vi kollade på ditt blod, och efter ett dubbelkoll så visade det sig vara motsatsen till det vi informerade dig om. Du har tyvärr HIV.
- "NEJ, VA. ÄR DET PÅ RIKTIGT???" Med en riktigt rädd röst.
- "Ja, jag är ledsen. Du får komma in en gång till imorgon så får vi ta ett nytt blodprov. Jag är väldigt ledsen. Du får komma imorgon och prata med en psykolog.
- Men..va? Har jag HIV?
- "Kom in imorgon. Ha en fortsatt bra dag. Jag är åter igen ledsen".

Och så la vi på och dog av garv. Vi drog till hans lägenhet några timmar efter, och det visade sig att han hade tagit livet av sig.
Citera
2013-04-02, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abhz
En polare till mig hade för några månader sen testat sig för HIV på ungdomsmottagningen. Han fick dock sitt svar för några dagar sedan, och det visade sig vara lugnt. Jag och mina andra polare hade dock lite tråkigt, och i och med att det var första april så körde vi ett skämt på honom. Jag ringde till honom från ett dolt nummer, precis som de brukar göra och sa:
- "Hej, är det Martin?
- "Eh, ja, vem är det här?"
- "Det är Lars från ungdomsmottagningen i Stockholm och jag har tyvärr några dåliga nyheter till dig. Det är så att det nämligen skedde ett misstag när vi kollade på ditt blod, och efter ett dubbelkoll så visade det sig vara motsatsen till det vi informerade dig om. Du har tyvärr HIV.
- "NEJ, VA. ÄR DET PÅ RIKTIGT???" Med en riktigt rädd röst.
- "Ja, jag är ledsen. Du får komma in en gång till imorgon så får vi ta ett nytt blodprov. Jag är väldigt ledsen. Du får komma imorgon och prata med en psykolog.
- Men..va? Har jag HIV?
- "Kom in imorgon. Ha en fortsatt bra dag. Jag är åter igen ledsen".

Och så la vi på och dog av garv. Vi drog till hans lägenhet några timmar efter, och det visade sig att han hade tagit livet av sig.
Jag tänkte vilket jävla as du är när jag läste detta men när jag kom till "- "Kom in imorgon. Ha en fortsatt bra dag. Jag är åter igen ledsen"." så garvade jag som faaan hahaha
Citera
2013-04-02, 01:19
Medlem
Haha klockrent så jävla klockrent!
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Jo, det där var faktiskt ganska roligt. Alltid kul att förstöra livet för en medmänniska under någa minuter. Ännu roligare hade skämtet blivit om killen hade gått in i en psykos av chocken, rusat iväg och skaffat ett vapen, och därefter sprungit omkring naken på stan och mejat ner poliser.
Sedan kunde ni skickat ett telegram till honom i häktet och skrivit; "April,April"..

Det här är annars ganska lyckat...om jag får säga det själv
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=196851
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in