2013-04-01, 15:53
Medlem
Grizzzlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Ralph
Jag tror att du har lyckats trololola till dig en avstängning på självaste första maj

hahahahhaha +1
Citera
2013-04-01, 16:08
Medlem
Vi är 4 bröder i våran familj. Dom två yngsta satt och spela dator för fulla muggar. Pappa tog sin mobiltelefon och ringde till hemtelefonen, och i deras datavärld hörs bara telefonen och pappa som svarar, inget mer med det. Han låtsas att det är min äldre brors kompis som är i den andra änden. Kompisen tipsar om att ICA-affärens glassbox har pajat och gratis glass delas ut till alla barn. Detta hör dock mina yngre bröder och skyndar sig ner till affären. Men vart är glassen?!

Vi resterande familjemedlemmar fick oss ett riktigt gott skratt när dom var på väg tillbaka med blytunga steg och betongkeps på huvudet!
Senast redigerad av nikoglas 2013-04-01 kl. 16:09. Anledning: Felstavat
Citera
2013-04-01, 16:32
Medlem
TheDoktorKams avatar
Min tjej berättade förra året 1a April att hon va gravid. Jag trodde det var ett aprilskämt och sa vi behåller barnet..9 månader senare blev jag farsa så varning allt är inte skämt bara för att det är 1:a April.
Citera
2013-04-01, 16:34
Medlem
RastaSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JallaJallaKompis
Jag skoja med min mamma att min flickvän blivit gravid.
Oturligt nog blev hon glad och skrek. När hon insåg att det var ett april skämt blev hon ledsen
Kan tillägga att jag är 17 och min flickvän 18..

Det verkar som du missade läsa igenom reglerna för flashback forum om du nu bara är 17!
Citera
2013-04-01, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDoktorKam
Min tjej berättade förra året 1a April att hon va gravid. Jag trodde det var ett aprilskämt och sa vi behåller barnet..9 månader senare blev jag farsa så varning allt är inte skämt bara för att det är 1:a April.
ditt skämt var faktiskt lite roligt!
Citera
2013-04-01, 16:45
Medlem
Tshabalala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RastaSoul
Det verkar som du missade läsa igenom reglerna för flashback forum om du nu bara är 17!

nu är han busted
Citera
2013-04-01, 16:58
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Jag lurade mitt milfligg för några dar sedan att från och med 1:a april så säger man till taxibokningen när de svarar koden "borta match" så får du åka för halva priset lör o sönd morgon.... Hon såg så skönt korkad ut men hon lyckades fatta skämtet men det tog ca 15sek innan blondinhjärnan kopplade helt.
Haha, bästa aprilskämtet idag.
Citera
2013-04-01, 17:54
Medlem
justiceBEAVERs avatar
docktorhex; haha!
Citera
2013-04-01, 17:56
Medlem
Antrivias avatar
Jag skulle vilja veta vad ni tycker om följande aprilskämt!

2st jag känner, den ena en tjej på 18år och den andre en kille på 21år kom på följande skämt. (De har varit ihop i över 1år)

De ändrar sin status på facebook till förlovade.

Jag försökte förklara för dom att ett aprilskämt ska vara roligt och få folk att reagera... Deras förlovning bryr sig många inte ens om.
Citera
2013-04-01, 18:11
Medlem
Har ej själv lyckats, men blev lurad att en kompis hade brutit foten
Ursäkt: Trött på morgonen
Citera
2013-04-01, 18:11
Medlem
Eygadhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDoktorKam
Haha! Det här tyckte jag var kul.
Citera
2013-04-01, 18:21
Medlem
Pontrs avatar
Jag funderar på att ringa in till närmaste konditori och beställa en moderkaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in