Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2012-09-23, 21:10
  #97
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenSvenssonovsky
.......gemene man förstår att du är förtappad!
Ja tack med senap på...

Inte blir det lättförstårligare för det!?
Citera
2012-09-23, 21:16
  #98
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenSvenssonovsky
.......gemene man förstår att du är förtappad!

En särskild exklusiv version av gemene man, handplockat för att 'förstå' på det auktoriserade sättet?

Kan du möjligen .... för ett ögonblick ....... låtsas du kan kommunikera med oss andra och förklara vem som har stött och dragit vad till den västra civilisationen?
Citera
2012-09-23, 21:17
  #99
Medlem
whiteblacks avatar
TROLL!

Det är samma människa som har skapat dom båda facebook grupperna!
Ett facebook konto vid namn Ted Ekroth https://www.facebook.com/nicole.eriksson.98
Konstigt att facebook länken innehåller nicole.eriksson

I gruppen "Motdemonstration! I samband med att stockhol..."
http://prntscr.com/g3gz4
Citat:
Offentligt evenemang · Av Ted Ekroth

I gruppen "Demonstration mot Sveriges största kränkning av profeten Mohammed (SAW) någonsin!"
http://prntscr.com/g3h8y
Citat:
Offentligt evenemang · Av Ted Ekroth och Ahmed Hitocha

swedenconfidentia skriver om det också
http://www.swedenconfidential.info/2...mot-flashback/

Fan trodde dom var bättre journalister än så där, nu sjönk dom ordentligt i mina ögon
Citera
2012-09-23, 21:20
  #100
Medlem
Xploits avatar
Vi låter vårt nya delforum lägga beslag på tråden.
Religion -> Muhammedavbildningarna och relaterade protester
/Mod
Citera
2012-09-23, 21:51
  #101
Medlem
SvenSvenssonovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
En särskild exklusiv version av gemene man, handplockat för att 'förstå' på det auktoriserade sättet?

Kan du möjligen .... för ett ögonblick ....... låtsas du kan kommunikera med oss andra och förklara vem som har stött och dragit vad till den västra civilisationen?

Ja du ser, jag tar mig tid till att besvara ett pucko som inte begriper sitt ansvar efter röstlängden.
Citera
2012-09-23, 21:57
  #102
Medlem
SvenSvenssonovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
En särskild exklusiv version av gemene man, handplockat för att 'förstå' på det auktoriserade sättet?

Kan du möjligen .... för ett ögonblick ....... låtsas du kan kommunikera med oss andra och förklara vem som har stött och dragit vad till den västra civilisationen?

Jovisst, det kan jag!


tattarpucko
Citera
2012-09-23, 22:07
  #103
Moderator
skunkensunes avatar
//Vi flyttar denna till Flashback i media för sammanslagning med befintlig tråd.

mod
Citera
2012-09-23, 23:08
  #104
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Du kanske inte märkte det men hela demonstrationen handlar just om smutskastning på flashback.
Och det verkar som du är ganska aktiv på just det forumet.

Jag är ytterst aktiv. Flashback ingår i min dagliga morgon såväl som kvällsrutin. Visst är det beklagligt att folk inte inser det geniala med flashback men det är deras åsikt. precis som inskränkta rasister är beklagliga. Jag ifrågasatte inte att någon ville försvara flashback, det jag påpekade var bara att man ska vara väldigt försiktig om att göra sig själv till talesperson för ett forum med närmre 700 000 användare. Därför bör ingen arrangera en "flashback demonstration". En demonstration för yttrandefrihet däremot är helt okej och där kan personen få argumentera för flashback. Ser du skillnaden?
Citera
2012-09-23, 23:34
  #105
Medlem
Intressant att det är fler svenskar än muslimer som ska gå.

EDIT: såg att det var troll.
Citera
2012-09-24, 17:22
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matheyus
Intressant att det är fler svenskar än muslimer som ska gå.

EDIT: såg att det var troll.

Tror inte att det rör sig om trolleri. Som sagt, jag kommer att forska i saken. Jag ber andra att göra detsamma. Jag vet att de håller på med något fuffsens iaf. Möjligt att det är något jävla AFA-skit online men att min vän pratar om samma demonstration. Jag ska kolla senare som sagt.
Citera
2012-09-24, 20:19
  #107
Medlem
Alright. Då har jag redit ut det här så gott jag kan.

Demonstrationen planeras precis som det står i eventet. Namnen i arrangemangets beskrivning är falska. Idén är att arrangera en olaglig demonstration från deras förenings sida, för att sedan skylla ifrån sig och säga att de inte har något med demonstrationens arrangemang att göra och att muslimer blivit lurade (ser någon ironin?) att demonstrera. Flygbladsgrejen är fejk. De planerar att få in motdemonstranter samt få med AFA i smeten. Idén är att flashback ska få all skiten: de hetsar muslimer, AFA och nationalister.

De har redan satt upp datuom för planering om hur de ska ta eventuella debatter och liknande.

Jag frågade varför de gör allt detta och fick inget bra svar mer än att man ska göra folk medvetna om att mohammedkarikatyrerna är någon slags SD-rasistgrej eller liknande.

Man försöker få in AFA i spelet för att avlasta sig själv på olika sätt. Min gissning är att någon av arrangörerna är en liten AFAre. Det verkade förresten som att det är en del mer organisering och så kring det här utanför internet.

Vilket scoop.
__________________
Senast redigerad av gurkfanjunkan 2012-09-24 kl. 20:24.
Citera
2012-09-24, 20:25
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkfanjunkan
Alright. Då har jag redit ut det här så gott jag kan.

Demonstrationen planeras precis som det står i eventet. Namnen i arrangemangets beskrivning är falska. Idén är att arrangera en olaglig demonstration från deras förenings sida, för att sedan skylla ifrån sig och säga att de inte har något med demonstrationens arrangemang att göra och att muslimer blivit lurade (ser någon ironin?) att demonstrera. Flygbladsgrejen är fejk. De planerar att få in motdemonstranter samt få med AFA i smeten. Idén är att flashback ska få all skiten: de hetsar muslimer, AFA och nationalister.

De har redan satt upp datuom för planering om hur de ska ta eventuella debatter och liknande.

Jag frågade varför de gör allt detta och fick inget bra svar mer än att man ska göra folk medvetna om att mohammedkarikatyrerna är någon slags SD-rasistgrej eller liknande.

Man försöker få in AFA i spelet för att avlasta sig själv på olika sätt. Min gissning är att någon av arrangörerna är en liten AFAre. Det verkade förresten som att det är en del mer organisering och så kring det här utanför internet.

Vilket scoop.


Så frågan är, har någon koll på vad AFA håller på med i nuläget?

edit: smutskastningskampanj mot SD?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback