Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-22, 19:12
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Hade extremt igår så jag skrev ihop en liten historia.

Det var en gång två killar som gillar att jaga. Dom for ut i skogen och den ena sköt en rådjursmamma. En minst sagt extrem djurrättsaktivist såg han skjuta rådjuret. Djurrättsaktivisten följde jägaren hem. Djurrättsaktivisten kikade in i fönstret och såg en gravid kvinna, som kramade den just hemkomne jägaren. Nu tänkte djurrättsaktivisten ta hämnd för alla de djur som jägaren mördat. Han for en efter kökskniven och for till jägarens hem vid 6-tiden på morgonen och väntade för hans hämnd. När han såg jägaren fara iväg vid 7-tiden med bilen så smög han mot huset. I vardagsrummet satt den gravida kvinnan och kollade på tv. Han slog sönder ett fönster och sprang in i huset och mördade den gravida kvinnan brutalt med sin kniv. På golvet skrev djurrättsaktivisten att man sinte ska mörda mammor. Han skrev också att det gällde djur i en parantes. Jägaren for hem efter jobbet och märkte att sin gravida flickvän var mördad, mitt på golvet låg liket. Han märkte även texten som var skriven i blod.

Tror ni jägaren fortsatte att döda mammor?

Var snälla med mig har nästan aldrig skrivit något förut.
Citera
2012-09-23, 01:14
Medlem
Jonblunds avatar
En enskild individs reaktion på ett stort trauma är så individuellt att din fråga om jägaren saknar svar.
Den beskrivna djurrättsaktivisten kan däremot på högst objektiva grunder karaktäriseras som svårt störd psykopat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in