2012-09-22, 15:07
Medlem
Jag och min kille ska prova 69:an (jag ska vara överst) och jag undrar lite hur man ska gå till väga, vad man ska tänka på osv. Jag har aldrig kört den förr och är rädd att det ska bli krångligt/kännas obekvämt.

Så ge mig era bästa tips och tricks för att lyckas med 69:an!
Citera
2012-09-22, 15:15
Medlem
Iqaross avatar
Skriver ni schema för sexeriet?

Enkel övning, du behöver bara suga uppochner och bjussa på sköte.
Citera
2012-09-22, 17:28
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-09-22, 17:54
Medlem
gurkmajjas avatar
Undvik att prutta eftersom han kommer att ha sin näsa i ditt anus är väl ungefär allt du behöver tänka på. Det är inte så svårt.
Citera
2012-09-22, 18:20
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Undvik att prutta eftersom han kommer att ha sin näsa i ditt anus är väl ungefär allt du behöver tänka på. Det är inte så svårt.

Hahaha ja det är inte någon höjdare när ens älskling släpper sig i 69:an

Sen undrar jag om den här typen av frågor är ett utslag av att folk generellt alltid skall ta reda på allt innan man gör något.

Fan ta och testa, lek med varandra, se vad som händer. Det är ju det som är så skönt med sex. Det oväntade.

Eders

Fleptut
Citera
2012-09-22, 18:36
Medlem
Leksingens avatar
In med ett finger eller två i röven på han så kommer nog allt gå bra.
Citera
2012-09-22, 23:19
Medlem
Man behöver inte vara överst eller underst. Ligg på sidan i stället, bekvämare inte så ansträngande så kan du vila huvudet på insidan av hans lår om han skjuter fram det lite. Slappna av!
Citera
2012-09-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Man behöver inte vara överst eller underst. Ligg på sidan i stället, bekvämare inte så ansträngande så kan du vila huvudet på insidan av hans lår om han skjuter fram det lite. Slappna av!

Ja eller rulla runt, ligg på honom en stund sen hugger du tag om hans ben och rullar så han hamnar överst.. kör lite på sidan också. För övrigt tycker jag 69:an är grymt upphetsande och bekvämt.. vad är sexigare en sin partners röv rätt i fejjan sen ligger man ju princip still så man blir inte så utmattad och kan hålla på länge.

Fördel med att vara underst eller ligga på sidan är att då är armarna fri och man kan tafsa och pilla samtidigt!

mer 69 åt folket!!
Citera
2013-10-29, 15:54
Medlem
Det är upphetsande på alla sätt men mer som avancerat förspel enligt mig

Problem:

1. kan vara svårt att koncentrera på sin egen njutning - främst tjejen
2. Näsorna - främst mannens går rakt mot respektive anus. Att man man då inte kan känna människolukten kan bara ses som ett bonus.
Citera
2013-11-16, 19:47
Medlem
Tompa-123s avatar
Har aldrig kommit av en avsugning innan men förra gången när jag körde 69:an så var det så himla nära att jag kom i hennes mun för det var så otroligt skönt och upphetsande.
Citera
2013-11-16, 20:26
Medlem
JGGRNT69s avatar
Kommer nästan alltid i 69:an! Det är så jävla upphetsande att ha en sexig tjejs röv i ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in