Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-22, 12:32
  #1
Medlem
När jag var liten ca 5-7 år (kommer inte riktigt ihåg när) så slog jag i nötterna nå jävulskt .. Jag fick pungkross. det jag undrar nu är om det kan ge några negativa effekter (eller har gett) jag har då inte märkt nått konstigt iaf. och vad som innebär med pungkross. Jag kan ''spruta'' som vanligt.. eller ja. Ganska mycket. Min vänstra pungkula som då åkte på stryk är betydligt mycket större än min högra nu.. Är mina ''simmare'' friska oxå?
Citera
2012-09-22, 14:31
  #2
Medlem
SoTireds avatar
En kompis slog sönder sina pungkulor när han lekte som liten, helt galen var han. Han kom aldrig i målbrottet på grund av skadorna. Han flyttade till Stockholm och bor ihop med en kille tror jag, faktiskt.
Kolla med en läkare om du är orolig för dina kulor.
Citera
2012-09-22, 18:51
  #3
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Olyckan verkar vara hyfsat utredd och det är bara de medicinska effekterna kvar att diskutera, så vi tar och flyttar tråden från Olyckor till Medicin och Hälsa

// Mod
Citera
2012-09-23, 15:03
  #4
Medlem
Jag fick också en rejäl jävla smäll i den åldern men har inte märkt något negativt. Det är osannolikt att båda kulorna skulle gå sönder vid ett enstaka tillfälle.
Citera
2012-09-23, 17:25
  #5
Medlem
Allavetdinipadresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
En kompis slog sönder sina pungkulor när han lekte som liten, helt galen var han. Han kom aldrig i målbrottet på grund av skadorna. Han flyttade till Stockholm och bor ihop med en kille tror jag, faktiskt.
Kolla med en läkare om du är orolig för dina kulor.

"Han flyttade till Stockholm och bor ihop med en kille tror jag, faktiskt"

Citera
2018-07-18, 14:15
  #6
Medlem
När jag var 8år så fick jag en sjukt hård pungspark, har inte orkat kolla upp det men nu är den vänstra kulan helt mosad, trasig och hänger lite mer än den högra, det gör inte ont och jag kan inte spruta så mycket.
Måste jag göra någonting åt det eller kan jag bara låta det va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback