Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-09, 16:49
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POTESTATIVUS
Hudfärg är inte kultur.

Hellre einstein i Sverige än du. Du skämmer ut svenskarna.
Du är felaktig ras.

Du har tolkat demokrati fel för du är SvP:are =genetisk korkad.

Min mamma har inget med politik att göra. Gör om gör rätt.
Jaja, etnicitet är bara en social konstruktion och du är kulturmarxist. Bra, då vet vi det.
Citera
2013-06-09, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Jaja, etnicitet är bara en social konstruktion och du är kulturmarxist. Bra, då vet vi det.
Jag är inte kulturmarxist.
Citera
2013-06-09, 16:56
Medlem
Citat:

Kan du svara på mina frågor lite längre upp?
Citera
2013-06-09, 17:05
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laccus
Kan du svara på mina frågor lite längre upp?
Förvänta dig inget av en svenskfientlig sionist som tycker att judar är intelligenta men att etniska svenskar är skitsamma.
Citera
2013-06-09, 17:09
Medlem
Citat:
Förvänta dig inget av en svenskfientlig sionist som tycker att judar är intelligenta men att etniska svenskar är skitsamma.

Detta är intressant, detta är den nya SD:aren i sitt esse. En totalt förvirrad person som knappt kan säga vad som är upp eller ner men han vet en sak: han vill någonting med invandringen, dock oklart vad och varför.
Citera
2013-06-09, 17:12
Bannlyst
Citat:

1. Jag sa inte att alla judar är intelligenta.
2. Jag sa inte att alla svenskar är "skitsamna".
3. Jag sa att jag byter hellre ut dig mot einstein.
4. Jag måste göra nummerlista för du är genetisk korkad och lättkonkurrerad av negrer.
Citera
2013-06-09, 17:16
Bannlyst
Citat:
Detta är intressant, detta är den nya SD:aren i sitt esse. En totalt förvirrad person som knappt kan säga vad som är upp eller ner men han vet en sak: han vill någonting med invandringen, dock oklart vad och varför.

Kopiera danmarks invandringspolitik.
Citera
2013-06-09, 17:20
Medlem
Citat:
Kopiera danmarks invandringspolitik.

Kan du svara på följande:

Citat:
Vänta lite här nu en sekund; genetik finns inte utan det är bara att folk har olika hudfärg, ändå är vissa av "felaktig ras" och "genetiskt korkade", hur i hela friden skall du ha det egentligen?

Du verkar väldigt förvirrad.
Citera
2013-06-09, 17:26
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Autochthon
OK, då vet vi det. Jag tycker att dina åsikter har framkommit på ett bra och fullt tillräckligt sätt i tråden. Att din invandrarbakgrund är det avgörande för dina åsikter om "svenskhet" och invandringspolitik är också uppenbart.

Ni som känner att ni vill diskutera vidare med "POTESTATIVUS" kan väl göra det i någon av hans egna trådar:
https://www.flashback.org/t2157081
https://www.flashback.org/t2159016

Det märks att du blir upprörd när jag förespråkar ett samhälle utan rasism och svenskfientlighet.
Därför måste du kalla mig för invandrare som är en av dina fiender?

Det är tur att SvP har en väljargrupp som dig.

Käre "tidigare anställd på Expressen",

det där inlägget var mest ett försök att få andra att inte dränka tråden i en meningslös "diskussion" med dig.

Din behandling av svenska språket ger starka invandrarvibbar. Bakgrund och tidigare erfarenheter är viktiga faktorer för vilka åsikter man har. Jag förstår att du inte vill bli tvingad att återvända till ditt ursprungsland. Och jag förstår att du tycker att det är kul och meningsfullt att provocera och förstöra den här tråden.

Jag ser inte "invandrare" i allmänhet som mina fiender. Och jag utgör inte en väljargrupp...
Senast redigerad av Autochthon 2013-06-09 kl. 17:51.
Citera
2013-06-09, 17:31
Medlem
Verkar inte gå att få ett svar av mr SD. Den frågan ger honom tydligen kortslutning i hjärnkontoret och han måste lägga sig ner och fundera.
Citera
2013-06-09, 17:32
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Okej då, vi gör väl ett nytt försök.
Citat:
1. Jag sa inte att alla judar är intelligenta.
Du sa att "många vetenskapsmän och framgångsrika är judar" när vi pratade om etnicitet. Jag försökte t.o.m avstyra diskussionen att handla om judar och sa istället att du kunde jämföra somalier med italienare, men då du är en sionist som älskar judar så verkar du inte kunna släppa dem. Det är skitsamma om judar är intelligenta, de är fortfarande genetiskt främmande och det finns ingen anledning för dem att vara i Sverige eller styra över svenskarna. Likaså är en somalier genetisk främmande.
Citat:
2. Jag sa inte att alla svenskar är "skitsamna".
Jag ställde en fråga om varför du tycker att svensk kultur är överordnat svensk genetik vilken du inte kunde svara på. Istället började du tjata ännu mer om kulturen och midsommarfirande. Ingen har förnekat att somalier eller judar kan apa efter svensk kultur likt en apa kan lära sig skala en banan eller lära sig symboler, det förändrar ingenting. Och då du inte är intresserad av det etniska arvet samtidigt som du drar upp intelligenta judar så tolkar jag det som att du tycker att svenskar är skitsamma. Hur ska jag annars tolka det?
Citat:
3. Jag sa att jag byter hellre ut dig mot einstein.
Där är skillnaden mellan dig och mig. Jag värderar en lågbegåvad svensk högre än jag värderar en intelligent jude. Du vill ju dock sparka på svensken istället för att vårda honom, lära honom eller vad som nu behövs då det är bättre att byta ut honom mot en intelligent jude som kan berika Sverige.
Citat:
4. Jag måste göra nummerlista för du är genetisk korkad och lättkonkurrerad av negrer.
Ja, vi vet att du gillar negrer och judar mer än svenskar. Det har du varit ganska öppen med.
Citera
2013-06-09, 17:50
Bannlyst
Citat:
Okej då, vi gör väl ett nytt försök.

Du sa att "många vetenskapsmän och framgångsrika är judar" när vi pratade om etnicitet. Jag försökte t.o.m avstyra diskussionen att handla om judar och sa istället att du kunde jämföra somalier med italienare, men då du är en sionist som älskar judar så verkar du inte kunna släppa dem. Det är skitsamma om judar är intelligenta, de är fortfarande genetiskt främmande och det finns ingen anledning för dem att vara i Sverige eller styra över svenskarna. Likaså är en somalier genetisk främmande.

Jag ställde en fråga om varför du tycker att svensk kultur är överordnat svensk genetik vilken du inte kunde svara på. Istället började du tjata ännu mer om kulturen och midsommarfirande. Ingen har förnekat att somalier eller judar kan apa efter svensk kultur likt en apa kan lära sig skala en banan eller lära sig symboler, det förändrar ingenting. Och då du inte är intresserad av det etniska arvet samtidigt som du drar upp intelligenta judar så tolkar jag det som att du tycker att svenskar är skitsamma. Hur ska jag annars tolka det?

Där är skillnaden mellan dig och mig. Jag värderar en lågbegåvad svensk högre än jag värderar en intelligent jude. Du vill ju dock sparka på svensken istället för att vårda honom, lära honom eller vad som nu behövs då det är bättre att byta ut honom mot en intelligent jude som kan berika Sverige.

Ja, vi vet att du gillar negrer och judar mer än svenskar. Det har du varit ganska öppen med.

Nej. Jag gillar inte judar, negrer osv. Men jag hatar dem inte. Du anklagar mig för du är paranoid.
Hellre enstein än dig och det betyder inte att jag gillar judar före svenskar.

Jag är inte sionist eller kulturmarxist.
Jag sparkar inte på svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in