2012-09-21, 10:45
Medlem
Tyckte att det vore lite kul att veta om någon langare här? Hur började ni ? Vad är det ni becknar ? Tjänar ni pengar? Antar att dom flesta som faktiskt becknar på låg nivå inte tjänar så mycket pengar utan gör det bara för att få mer droger. ÄR ni nojjiga för att åka fast kanske?
Själv har man bara varit kund otaliga gånger
2012-09-21, 10:58
Medlem
HerrFentanyls avatar
Tänk på att kranfiske inte är ok... Jag langar inte själv, får allt lagligt utskrivet, men i mängder jag inte kan konsumera själv så visst skulle jag kunna göra det. Men nej, jag bunkrar hellre upp för sämre tider rent psykiskt! jag vet tyvärr att den tiden kommer när jag minst anar det...
2012-09-21, 11:00
Medlem
Det är verkligen inte kranfinske, så inga pm vill jag ha!

MVh Söderorts narkotika span
2012-09-21, 11:06
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFentanyl
Tänk på att kranfiske inte är ok... Jag langar inte själv, får allt lagligt utskrivet, men i mängder jag inte kan konsumera själv så visst skulle jag kunna göra det. Men nej, jag bunkrar hellre upp för sämre tider rent psykiskt! jag vet tyvärr att den tiden kommer när jag minst anar det...

Såhär lagom till vintern eller?

jag bunkrar upp, har inte tid att sälja
2012-09-21, 11:25
Medlem
HerrFentanyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Såhär lagom till vintern eller?

jag bunkrar upp, har inte tid att sälja
Ja, jag är som en ekorre, samlar på mig "mat" inför vintern. Det blev ju inte sämre av att apotekaren missförstod ett recept och gav mig dubbla förpackningar fastän jag bara hade ett uttag kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in