2012-09-20, 21:52
Medlem
Hur knullar man egentligen en person som är 1 meter? :P Synkar man liksom varandras ansikten och kroppar och blir de verkligen nära och inte att ha ett liten barn i knät typ? Ni som satt på någon dvärg tänkte ni aldrig att de var som att knulla en 3-4 åring då??
Citera
2012-09-20, 21:59
Medlem

Själva samlaget fungerar på samma vis rent funktionellt oberoende av storlek på parterna, förutsättningsvis att parterna i detta fall inte är av samma kön. Är det fallet förändras upplägget något men det var inte din fråga va?
Citera
2012-09-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut

Själva samlaget fungerar på samma vis rent funktionellt oberoende av storlek på parterna, förutsättningsvis att parterna i detta fall inte är av samma kön. Är det fallet förändras upplägget något men det var inte din fråga va?

Haha! men om man är själv då 185 och ska sätta på en tjej som är en meter då synkar ju inte våra ansikten liksom med varandra eller? jag tycker de är svårt att ha sex med kallar som är 2 meter ibland men 1 meter är man ju i 3-4 års åldern ju
Citera
2012-09-20, 22:14
Medlem
När jag var kring 19 träffa jag en 17 årig tjej som var (uppskattningsvis) kring 1,40-50 cm. Eftersom jag är 1,85 kunde jag inte göka henne. Tyckte hon var rena barnet. Dock hade hon rejäla pattar och var virgin så jag hade ångest ett tag om jag ändå borde ha gjort det. Det hela var för övrigt sjukt, hade hittat på henne på lunarstorm och upplägget var att jag var snygg så hon ville att jag skulle ta hennes oskuld. Lite off nu men va fan haha true story.

Nu när man gått o blivit äldre och klokare hade jag nog inte brytt mig om storleken på henne (tyckte det skulle bli pinsamt bland vännerna att bli kallad för pedo pga hennes längd/utseende)

Eh skitsamma. I say do it.

Eller vänta nu TS, är personen dvärg?
Citera
2012-09-20, 22:32
Medlem
Jo, att ha sex med en dvärg är läskigt likt sex med en fyraåring (eller fem, de är ju så olika i den åldern) största skillnaden är väl könsbehåring samt slapphet
Citera
2012-09-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMate
Jo, att ha sex med en dvärg är läskigt likt sex med en fyraåring (eller fem, de är ju så olika i den åldern) största skillnaden är väl könsbehåring samt slapphet

Men man rakar ju sig och en del tjejer har ju inga bröst utan mer bröstvårtor. Är de här lockande för pedofiler? Det skulle ju trots allt vara lagligt??
Citera
2012-09-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bittertokfitta
Men man rakar ju sig och en del tjejer har ju inga bröst utan mer bröstvårtor. Är de här lockande för pedofiler? Det skulle ju trots allt vara lagligt??

Nja, de dvärgar jag har varit med har haft en raggarsträng som gått ända från skrevet upp till fjunen på hakan..
Citera
2014-04-28, 11:19
Medlem
WCARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMate
Nja, de dvärgar jag har varit med har haft en raggarsträng som gått ända från skrevet upp till fjunen på hakan..
Det är väl precis som för "normallånga" personer, vissa rakar sig vissa inte. De har ju inte hår mellan benen bara för att de är kortväxta.

(Nu vet jag inte om du var ironisk eller inte eeheh..)
Senast redigerad av WCAR 2014-04-28 kl. 11:22.
Citera
2014-04-28, 14:40
Medlem
Jag är över två meter lång och har haft sex med väldigt korta (snäppet över 150cm) tjejer.

Det är inga konstigheter, mycket blir till och med lättare IOM att man, hur enkelt som helst, kan bära/slänga runt på tjejen utan några direkta förhinder.
Citera
2014-05-04, 12:20
Medlem
Min pojkvän är 2 meter lång, jag dryga 1,63 och vissa ställningar kan ju bli lite svårare. Bakifrån i sängen går ju inte för fem öre, om inte han står på golvet (nu har vi tur att vi har en väldigt hög kontinentalsäng så det går! - måste själv hoppa upp i den när jag ska lägga mig )

Men annars fungerar det jätte bra. Skeden fungerar snuskigt bra mellan oss, trots längdskillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in