2012-09-20, 02:43
Tjenare. Under ungefär 5 års tid har jag känt att det är helt värdelöst att gå med i "samhällsrytmen", det känns otroligt värdelöst att leva som alla andra gör. Gå upp till skola/jobb för att sedan äta middag och göra någon aktivitet eller bara sitta och vara en fet jävel i soffan. Jag har extremt svårt att sova om jag inte är uppe tills jag verkligen inte pallar mer, och under grundskolan ville jag gå till skolan för att få bra betyg, men när man satt där i sängen och precis skulle gå upp så blev det "nej jag har ju hela veckan på mig, en dag skadar ju inte". Det känns som att jag ska slösa hela mitt liv på att arbeta vilket jag också kommer göra. Ingen lust eller ork alls att börja på någon sport eller dyl. Och allt detta har slutat med att jag hänger framför denna satans dator dag ut och dag in. Jag har alltid haft vänner och inga problem med att umgås med folk. Och vidare med sömnen, jag har blivit medicinerad med åtminstone 5 olika mediciner och ingen av dom har fungerat förutom en. Den gör så att jag blir helt veck i skallen i 12 timmar och inte kan vakna, jag har till och med pissat ner mig en gång för att jag var så borta att hjärnan inte ville samarbeta. Jag vet inte vad jag ska göra för att få ordning på min skit. Jag har försökt bara ta mig i kragen men det är inte så enkelt om man inte finner någon mening i någonting man måste göra. Har någon haft en liknande period, så snälla berätta!
Tror jag tog rätt kategori
-B
Tror jag tog rätt kategori
-B