Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-19, 21:22
Medlem
Existensens avatar
Blandade dessa 3 (1/3) och märkte och det lite på tok för intensiva tankar. Vet någon vilken sort det är? Får göra en ny sats
Tog 1:35, rullade med 70% tobak och tog 3 bloss.
Citera
2012-10-10, 00:44
Medlem
Reasonsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Blandade dessa 3 (1/3) och märkte och det lite på tok för intensiva tankar. Vet någon vilken sort det är? Får göra en ny sats
Tog 1:35, rullade med 70% tobak och tog 3 bloss.
Testa ta mindre MAM, den är känd för intensivt, trippigt rus som många ogillar.
UR varianterna ska vara lite längre rustid och lugnare rus.
Citera
2012-10-10, 01:08
Medlem
GuruAfSnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reasonss
Testa ta mindre MAM, den är känd för intensivt, trippigt rus som många ogillar.
UR varianterna ska vara lite längre rustid och lugnare rus.
Tycker det är tvärtom!

Ta det lite lugnt bara, man bör röka in sig så att säga.
Personligen kör jag med 1:30 på endast ur-144 eller mam, först tycker man att det är för starkt men sedan så blir det fin-fint!
Citera
2012-10-10, 17:50
Medlem
Reasonsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuruAfSnus
Tycker det är tvärtom!

Ta det lite lugnt bara, man bör röka in sig så att säga.
Personligen kör jag med 1:30 på endast ur-144 eller mam, först tycker man att det är för starkt men sedan så blir det fin-fint!

Gick efter vad folk skrivit i andra trådar och att jag själv tycker rökmixen tappar lite "trippighet" om man skippar mam, men det är alltid kul med andras synpunkter (särskilt eftersom det finns så många olika erfarenheter med samma substanser).

Lite ot, men är det inte en onödig spark mot sin tolerans att börja med något som är lite för starkt istället för att ha lagom i början och öka dosen istället?
Citera
2012-10-17, 01:40
Medlem
GuruAfSnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reasonss
Gick efter vad folk skrivit i andra trådar och att jag själv tycker rökmixen tappar lite "trippighet" om man skippar mam, men det är alltid kul med andras synpunkter (särskilt eftersom det finns så många olika erfarenheter med samma substanser).

Lite ot, men är det inte en onödig spark mot sin tolerans att börja med något som är lite för starkt istället för att ha lagom i början och öka dosen istället?
Tycker det är personligt, ibland får man ta smällar att det blir för mycket, vilket jag personligen inte har något emot i ruset topp. Dock tycker jag det är irriterande med en svag blandning, mindre knaster = bättre

Ps.

Hmm, skumt, ang. första spalten
Citera
2012-10-19, 03:43
Medlem
plexens avatar
mam-2201 är starkt kan jag meddela. Kan trippa om man råkar ta 1 bloss för mycket. Så blanda ut lite mera eller ta 1 bloss och vänta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in