Citat:
Ursprungligen postat av Galen-extremist
Nu har ju både Ola_Schubert och TKD gått in och svarat.
Vad är det för sorts mjöl som finns i min galna påse?
Vad är det för sorts mjöl som finns i min galna påse?
Jo visserligen de har gjort det..s.k valt/väljer att blanda lögner med fruktansvärt snäv och hypokritiskt syn på vad specifikt - religiös - stat är för något ..specifikt när det gäller Israel. Jag skulle som tillägg för deras kamelsväljande svar skriva...att det specifika i deras/ert kritik är inte den specifika religiösa staten i sig..., nej åtminstone när det gäller, Hinduer, muslimer och kristna - utan den enda
( ej bäst fungerande ) demokratiska staten i området, med minst religiös styrda domstolar och är öppen demokrati med rösträtt för all innevånare. Specifikt är inte den icke existerande specifika judiska staten ...således, utan ert specifika fokus på den judisk staten
Citat:
Ursprungligen postat av Galen-extremist
Menar du på allvar att det pågår en medveten politisk infiltration och en demografisk krigsföring i Israel med hjälp av flyktingar? Det är sådant man får höra av högerextremister och foliehattar, du är en kombination av båda. Om majoriteten av Israels befolkning tänker sig som dig och sin regeringen är ni uppenbarligen illa ute. Är man antisemit om man är emot Israel som specifik judisk stat? Dessutom skulle inte en tvåstatslösning hjälpa i längden utan jag tror mer på enstatslösning. Däremot så skulle jag acceptera en tvåstatslösning.
Krigsföring...din tolkning, dina ord !!!
Har du förresten ett förslag /förklaring för varför dessa i tusentals - uppskattningsvis uppemot 65000 - illegala människor söker sig just till Israel???? Vad kan detta vara...???? Den hemska religiösa teokratiska icke demokratiska, slavhandels och rasistiska specifika -Judeland???? Vad finns där i detta eländiga s.k heliga, specifikt judiska staten att hitta..?
Det var en retorisk fråga.. Jag skrev..."automatiskt försvar av ständigt strömmande av illegala flyktingar till Israel, individer /grupper av muslimer som av allt att döma betalar - (eller inte ) - tusentals dollar ( så fattiga är de..) för arabiska muslimska beduinligor i syfte att infiltrera Israel... medan det finns en mängd andra arabiska, muslimska länder i Afrika och runt om Israel...är inte bara underlig utan jävligt mystiks somliga tycker att det sker i ett visst politisk medvetet syfte. ." Du tycker inte det alltså !? Det skulle inte förvåna mig om det ligger faktiskt på detta viss, vilket jag också skrev..att man medvetet /eller ej..tvingar Israel/israelerna på en demografisk omöjlighet. Det var konsekvenserna jag har fokuserat på. Israel har samma rätt som andra länder har, och ska agera rätt genom att hjälpa hem dessa vilsna - dit vandrande tillbaka till sina hemländer. Vill man försöka komma in till landet ska man - som brukligt göras, nämligen ...ta sig in lagligt!!
Men låt se...om det nu inte är så som U.t skriver/ påstådda rasisten Giladi med resten av de fanatiska högern i Israel hävdar...och dessa individer inte är en organiserad listig och medveten akt/manöver, ( vilket jag kan fullständigt hålla med dig om..) Vad driver dessa tusentals individer att riskera sina liv,...ta på sig så enorma kostnader och vandra tusentals km just till den hemska specifika judiska staten..Israel ?..Vad lockar de där... Nu är inte frågan retorisk längre !!!!!!
Enstatslösning - ha ha ha.. Jo visst inom marxislamismen är detta väldigt populärt..ty inom si sådär 70 år hoppas man blir den en till arabisk stat, - specifikt muslimskt- dessutom , fattat!
Nej och åter nej - En Palestina och En Israel
mvh
Giladi
Senast redigerad av Giladi 2012-06-08 kl. 09:40.
Senast redigerad av Giladi 2012-06-08 kl. 09:40.