2010-02-19, 12:07
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Haha, ja fy fan, det finns ingen gräns för vad dessa hopplösa araber kan hitta på att gnälla över. En jävla parkeringsplats där dom själva parkerat dagligen i årtionden. Vilket trams.
Inte en människa har begravts på platsen under evinnerliga tider. Det fattar väl alla att varhelst människan befinner sig på jordklotet kan det tänkas ha begravts människor på platsen i forntiden. Hela Stockholm är exempelvis beläget på massvis av gamla begravningsplatser. Liksom alla andra städer.

Ser du inte problemet med att bygga en byggnad ovanpå en synlig begravningsplats på 2000-talet, kan jag bara beklaga...

Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Jag är emot att israel ska finnas MEDANS judar bor i andra länder.

Om alla judar flyttade till israel så hade jag inte brytt mig ifall ni gasade alla araber och så kallade palestinier där nere och bredde ut er över jordanien osv..

MEn det känns olustigt och vidrigt att ni slingrar er runt Europa och USA osv.. medans ni har ert jävla land där nere som "är så jävla modernt och utopiskt och som vi älskar mer än något annat"

Är du psykiskt störd eller vad är ditt problem?

Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Menar du att med fullaste allvar att i en demokratisk och sekulär stat med judiska förtecken får inte judiska (religiösa mer/mindre ) existera..??

Det räknas finnas ca 16,5 procent eller 1,2 millioner av Israels medborgare som betjänar den muslimska tron. Dessa är så gott som ensamma i att vara en muslimsk minoritet i ett icke arabisk eller muslimsk stat i hela Mellanöstern. Dem är således ensamma om att leva i ett land som inte har muslimsk majoritet och detta till trots lämnar de inte Israel, eller överger sitt medborgarskap och följer andra människor från Mellanöstern som söker ett nytt liv i Europa eller USA..Sydamerika...eller fjäran Asien ..eller Oceanien. [...]

Varför ska palestinier i Israel lämna landet? Deras förfäder har bott där i tusentals år och kommer aldrig att frivilligt lämna sina hemtrakter. Palestinier i Israel diskrimineras men inte till den grad att de flesta vill flytta därifrån.

Förresten, kan man möjligtvis få en kommentar på mitt senaste inlägg (#5801)?
Senast redigerad av TKD_1337 2010-02-19 kl. 12:15.
Citera
2010-02-19, 13:43
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Ser du inte problemet med att bygga en byggnad ovanpå en synlig begravningsplats på 2000-talet, kan jag bara beklaga...

Beklaga på du. Var ser du den synliga begravningsplatsen förresten?

http://www.jewishjournal.com/images/articles/com_museumoftol_121208.jpg
Citera
2010-02-19, 14:04
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Förresten, kan man möjligtvis få en kommentar på mitt senaste inlägg (#5801)?
Inlägg #5801 kommer att skrivas om ungefär sju månader men jag ska svara dig ändå.

Svar:
Nej, det där har du fått om bakfoten. Som vanligt.
Citera
2010-02-19, 14:05
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Vilken chutzpah du visar upp! Man kan inte se begravningsplatsen på den bilden du valde med omtanke. Fast du tror väl inte på riktigt att begravningsplatsen inte är synlig? Kolla på t.ex. dessa bilder på CCRJustice.

Dina klanfränder på Wiesenthal Center har till och med gjort följande:

Citat:
A significant portion of the cemetery is being destroyed and hundreds of human remains are being desecrated so that SWC can build a facility to be called the “Center for Human Dignity - Museum of Tolerance” on this sacred Muslim site.

http://ccrjustice.org/ourcases/current-cases/mamilla

Kan man påstå att du hade varit emot "toleranscentret" ifall det hade rört sig om en judisk begravningsplats?

Citat:
Inlägg #5801 kommer att skrivas om ungefär sju månader men jag ska svara dig ändå.

Svar:
Nej, det där har du fått om bakfoten. Som vanligt.

Vill du inte ta och specificera dig? Vad exakt har jag "fått om bakfoten som vanligt"?
Senast redigerad av TKD_1337 2010-02-19 kl. 14:08. Anledning: Massa omformuleringar!
Citera
2010-02-19, 14:26
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Kan man påstå att du hade varit emot "toleranscentret" ifall det hade rört sig om en judisk begravningsplats?
Du kan vara helt säker på att jag givit blanka fan i nån gammal, för länge sedan nerlagd och övervuxen begravningsplats delvis ombyggd till bilparkering, oavsett vilken jäkla religion den tillhört.

Muslimers oavbrutna gnäll över allting i världens alla hörn känner man till alltför väl. Personligen har jag träffat påfallande få muslimer som inte anser sig vara förföljda, diskriminerade och djupt orättvist behandlade. Ta er i kragen för fan.
Senast redigerad av Månsan 2010-02-19 kl. 15:15.
Citera
2010-02-19, 17:45
Medlem
sten.bs avatar
Jag råkade se detta inslag "How Israel's Lobby Challenges Rule of Law in America" med Grant F. Smith på Iransk TV. Han förklarar hur den israeliska lobbyn vuxit fram i USA.

http://sabbah.biz/mt/archives/2010/02/17/how-israels-lobby-challenges-rule-of-law-in-america-video/#more-5655

Varför får vi inte se nå't liknande på SVT?
Citera
2010-02-19, 23:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganjabarnet
Varför nämner du inte att en palestinier erbjöd mark en bit bort? Detta är bara ännu ett sätt att kapa åt sig mer mark innan man börjar diskutera ett förslag. Sen kommer Israel sitta och säga att det kan vara "svårt" att evakuera och vi kan inte göra si och så, därför är vikten av att stoppa detta helt och hållet prio ett.

Dock visar du på den okänslighet och vidriga människosyn du besitter i ett inlägg som det ovan, ännu en gång
Faktum är att dylika "bedrifter" från zionistiskt håll har för avsikt att för alltid utplåna - på samma sätt som de utplånade bortåt femhudra arabiska samhällen under al-Naqba - den palestinsk-arabiska kultur som fanns i området innan khazarjudarna började sina Joshua-liknande korståg i området men det förstår inte tant Månsan för han är en nyliberal åsna. Och inte nämner han med ett ord något om det moraliska i att bygga ett Museum of Tolerance på en tusenårig palestinsk-arabisk kyrkogård.

Detta är zionistjudens sanna natur. Chutzpah till förbannelse.
Citera
2010-02-19, 23:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Titta på filmen, jävla idiot.
Citera
2010-02-19, 23:53
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Varför får vi inte se nå't liknande på SVT?
Ja, otroligt konstigt att SVTs programtablå inte överensstämmer med den iranska statstelevisionens.
Citera
2010-02-20, 03:06
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Titta på filmen, jävla idiot.
Du borde vårda ditt språk. Dina utbrott blir alltmer obehärskade varhelst du skriver.
Är du inte riktigt kry?
Citera
2010-02-20, 09:26
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ja, otroligt konstigt att SVTs programtablå inte överensstämmer med den iranska statstelevisionens.

Ja visst. Vi kan väl inte begära att det "oberonde" SVT skall ge båda sidorna i ett händelseförlopp

Det kan varje klarseende se att det handlar inte om ett neutralt mediautbud.
Den enda neutrala bild du kan skapa av vad som händer är via nätet.
Citera
2010-02-20, 12:45
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Du kan vara helt säker på att jag givit blanka fan i nån gammal, för länge sedan nerlagd och övervuxen begravningsplats delvis ombyggd till bilparkering, oavsett vilken jäkla religion den tillhört.

Begravningsplatsen är bara till viss del övervuxen (kolla på bilderna jag hänvisade till i mitt förra inlägg). Människor har hindrats från att ordna till begravningsplatsen.

Man kan fortfarande inte bygga "toleranscentret" på en synlig begravningsplats. Punkt slut. Stora delar av skurkstaten Israel är obebott och obebyggt, ni kan bygga ert "toleranscenter" i dem områdena.
Senast redigerad av TKD_1337 2010-02-20 kl. 12:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in