2008-04-29, 22:26
  #2773
Medlem
Gandolfinis avatar
Jag har tänkt på en grej

Eftersom dom flesta judarna bor utanför Israel och att landet inte kan överleva utan dess stöd från utsidan.

Varför krigar araberna och andra muslimer mot dom i palestina, är det inte bättre att börja skicka mördarpatruller över hela västvärlden och mörda alla judar.

Det skulle göra att dom andra skulle skrämmas upp och återvända till Israel vilket skulle bli som en burk med kackerlackor utan något att äta.

Med så många muslimer i västvärlden borde väl inte detta vara några problem med vilande celler som bara slår till från nowhere mot privatpersoner, hur fan skall den vanliga polisen lösa sådana mord.

Javisst skulle mulimerna bli nerskrivna i media men det är dom redan ändå
Citera
2008-04-29, 23:43
  #2774
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
Jag har tänkt på en grej

Eftersom dom flesta judarna bor utanför Israel och att landet inte kan överleva utan dess stöd från utsidan.

Varför krigar araberna och andra muslimer mot dom i palestina, är det inte bättre att börja skicka mördarpatruller över hela västvärlden och mörda alla judar.

Det skulle göra att dom andra skulle skrämmas upp och återvända till Israel vilket skulle bli som en burk med kackerlackor utan något att äta.

Med så många muslimer i västvärlden borde väl inte detta vara några problem med vilande celler som bara slår till från nowhere mot privatpersoner, hur fan skall den vanliga polisen lösa sådana mord.

Javisst skulle mulimerna bli nerskrivna i media men det är dom redan ändå

Gandolfini, det är tyvärr en vansinnig tanke (jag kan inte mildra adjektivet).
Det är sant att "Israel" har ett mer eller mindre fanatiskt stöd av judar i världens alla länder, men att döda judar i västvärlden eller Ryssland vore för det första en urskillningslöst primitiv terror, för det andra skulle det förfela alla intentioner om att få judar att åka till "Israel" (och vad ska hända med dem där?). Jag tänker i detta avseende mer som Karl Marx - om judarna avjudaiserar sig själva (och de som blivit som stereotypa judar dejudaiseras), så är segern vunnen, globalt.
Citera
2008-04-30, 00:27
  #2775
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
Jag har tänkt på en grej

Eftersom dom flesta judarna bor utanför Israel och att landet inte kan överleva utan dess stöd från utsidan.

Varför krigar araberna och andra muslimer mot dom i palestina, är det inte bättre att börja skicka mördarpatruller över hela västvärlden och mörda alla judar.

Det skulle göra att dom andra skulle skrämmas upp och återvända till Israel vilket skulle bli som en burk med kackerlackor utan något att äta.

Med så många muslimer i västvärlden borde väl inte detta vara några problem med vilande celler som bara slår till från nowhere mot privatpersoner, hur fan skall den vanliga polisen lösa sådana mord.

Javisst skulle mulimerna bli nerskrivna i media men det är dom redan ändå
Anledningen kan vara att araber/muslimer av tradition alltid förlorar alla kraftmätningar mot israeler - och det vet man om. Varför skulle världens judar tolerera att låta sig avlivas av araber i värlsomspännande lönnmord? Naturligtvis skulle man svara med samma mynt, men i vanlig ordning mycket effektivare.

Förklaringen till araberna/muslimernas ständiga tillkortakommanden stavas naturligtvis inavel och degenerering. Har du funderat över varför araberna, trots enorma rikedomar, inte lyckats åstadkomma någonting av värde rörande civilisationens framsteg? Inte under de senaste 2000 åren åtminstone. Tusenårig inavel, samhällen som bygger på klanstrukturer och släktgiftermål har utvecklat befolkningen i arabländerna till primitivare och trögtänktare än på de flesta andra platser på jorden.

Som ett exempel kan jag nämna att det inom det svenska skolväsendet (vilken jag har god inblick i) är en inofficiell sanning att en påfallande stor del av eleverna av arabiskt ursprung aldrig kommer att kunna nå utbildningsmålen, oavsett hur mycket resurser som serveras dem. Förklaringen är krasst uttryckt att de är för dumma, med stor sannolikt p g a inavel.

Din fantastiska lönnmordsplan faller alltså på att offret är överlägsen den tilltänkta förövaren.
Citera
2008-04-30, 12:18
  #2776
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Anledningen kan vara att araber/muslimer av tradition alltid förlorar alla kraftmätningar mot israeler - och det vet man om. Varför skulle världens judar tolerera att låta sig avlivas av araber i värlsomspännande lönnmord? Naturligtvis skulle man svara med samma mynt, men i vanlig ordning mycket effektivare.

Förklaringen till araberna/muslimernas ständiga tillkortakommanden stavas naturligtvis inavel och degenerering. Har du funderat över varför araberna, trots enorma rikedomar, inte lyckats åstadkomma någonting av värde rörande civilisationens framsteg? Inte under de senaste 2000 åren åtminstone. Tusenårig inavel, samhällen som bygger på klanstrukturer och släktgiftermål har utvecklat befolkningen i arabländerna till primitivare och trögtänktare än på de flesta andra platser på jorden.

Som ett exempel kan jag nämna att det inom det svenska skolväsendet (vilken jag har god inblick i) är en inofficiell sanning att en påfallande stor del av eleverna av arabiskt ursprung aldrig kommer att kunna nå utbildningsmålen, oavsett hur mycket resurser som serveras dem. Förklaringen är krasst uttryckt att de är för dumma, med stor sannolikt p g a inavel.

Din fantastiska lönnmordsplan faller alltså på att offret är överlägsen den tilltänkta förövaren.
Tror jag knappast, men anledningen till att så inte sker är just för att det är judarnas kännetecken att bete sig som lönnmördarhoror i andra länder. Man vill således inte föväxlas med de äckliga sionisterna genom att använda deras kännetecken. Lilliehammar någon?
Citera
2008-04-30, 12:47
  #2777
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
Jag har tänkt på en grej

Eftersom dom flesta judarna bor utanför Israel och att landet inte kan överleva utan dess stöd från utsidan.

Varför krigar araberna och andra muslimer mot dom i palestina, är det inte bättre att börja skicka mördarpatruller över hela västvärlden och mörda alla judar.

Det skulle göra att dom andra skulle skrämmas upp och återvända till Israel vilket skulle bli som en burk med kackerlackor utan något att äta.

Med så många muslimer i västvärlden borde väl inte detta vara några problem med vilande celler som bara slår till från nowhere mot privatpersoner, hur fan skall den vanliga polisen lösa sådana mord.

Javisst skulle mulimerna bli nerskrivna i media men det är dom redan ändå
Personligen stödjer jag inte våld mot judar och tycker att det är förkastligt när muslimer i Frankrike t.ex. attackerar judar och dödar judar. Det är fula taktiker att hålla på så där oavsett folkslag.

Jag tror på radikal kritik mot Israel och judiska gruppevolutionära strategier, inte våld och mord mot judar.

Judefrågan måste vi lösa civiliserat, utan hets mot folkgrupp. Judarna måste bli bättre på att ta emot kritik och inse deras fel och brister mot gojim, samma sak gäller muslimer och infidels. Självkritik är första steget mot utveckling och förbättring anser jag.

Dessutom hade ditt förslag kunnat leda till ett nytt världskrig ifall mäktiga judar med både pengar och inflytande blev mördade över hela USA av muslimer.
Citera
2008-04-30, 20:06
  #2778
Medlem
Gandolfinis avatar
Ja den vägen som ni beskriver har ju fram till idag inte varit speciellt framgångsrik, hela västvärlden och delar av sydamerika har redan förlorat kampen
Citera
2008-04-30, 23:00
  #2779
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
Ja den vägen som ni beskriver har ju fram till idag inte varit speciellt framgångsrik, hela västvärlden och delar av sydamerika har redan förlorat kampen

Ingen anledning att vara defaitistisk, tycker jag - men människor måste i mycket större utsträckning våga kritisera judisk chauvinism på ett kompromisslöst radikalt sätt, det krävs upplysningsverksamhet och medvetandehöjning i de uppväxande släktena. Sionisterna väcker instinktivt avsky hos många, det är mest löjliga "antisemitism"-anklagelser som hindrar folk att dra korrekta slutsatser på grundval av dessa sina instinkter. Med fördjupad kunskap om jewish supremacism genom historien öppnas nya perspektiv, då kommer inte heller "Israel" längre att försvaras av andra än några få, genomruttna, antieuropeiska, ockerprofiterande fanatiker, och de kommer ständigt att befinna sig på defensiven.
Citera
2008-05-01, 08:13
  #2780
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ingen anledning att vara defaitistisk, tycker jag - men människor måste i mycket större utsträckning våga kritisera judisk chauvinism på ett kompromisslöst radikalt sätt, det krävs upplysningsverksamhet och medvetandehöjning i de uppväxande släktena. Sionisterna väcker instinktivt avsky hos många, det är mest löjliga "antisemitism"-anklagelser som hindrar folk att dra korrekta slutsatser på grundval av dessa sina instinkter. Med fördjupad kunskap om jewish supremacism genom historien öppnas nya perspektiv, då kommer inte heller "Israel" längre att försvaras av andra än några få, genomruttna, antieuropeiska, ockerprofiterande fanatiker, och de kommer ständigt att befinna sig på defensiven.
Defaitism är givetvis löjligt vid det här laget. Än är inte hoppet förlorat och man kan fortfarande förändra saker och ting till det bättre. Dessutom har ju judarna själva varit medvetna om att Israel likställs med Nazityskland av vänstern rätt länge nu, inte minst p.g.a. alla Apartheid-anklagelser Israel har fått.

Det gäller bara att allt fler gojim börjar höja rösten mot skadliga judiska gruppevolutionära strategier så kommer Israel inte ens behöva avskaffas.
Citera
2008-05-01, 20:56
  #2781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Personligen stödjer jag inte våld mot judar och tycker att det är förkastligt när muslimer i Frankrike t.ex. attackerar judar och dödar judar. Det är fula taktiker att hålla på så där oavsett folkslag.

Jag tror på radikal kritik mot Israel och judiska gruppevolutionära strategier, inte våld och mord mot judar.

Judefrågan måste vi lösa civiliserat, utan hets mot folkgrupp. Judarna måste bli bättre på att ta emot kritik och inse deras fel och brister mot gojim, samma sak gäller muslimer och infidels. Självkritik är första steget mot utveckling och förbättring anser jag.

Dessutom hade ditt förslag kunnat leda till ett nytt världskrig ifall mäktiga judar med både pengar och inflytande blev mördade över hela USA av muslimer.

Jag håller med dig. Men du antyder att det skulle finnas ett våld som är inriktat mot Judar. Det är ett minimalt problem i västvärlden. Och vad gäller Palestina/Israel? Ska vi göra en bodycount sedan 1948? Det har säkert avlidit 10 gånger fler (med mycket god marginal) Palestinier än Judar.

Så vad det här handlar om är Judiskt våld. Självkritik? Det går ju inte förstår du väl? Det skulle innebära att Israel skulle försvinna från jordens yta.
Citera
2008-05-01, 22:21
  #2782
Medlem
zockerzylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roliga Rune
Jag håller med dig. Men du antyder att det skulle finnas ett våld som är inriktat mot Judar. Det är ett minimalt problem i västvärlden. Och vad gäller Palestina/Israel? Ska vi göra en bodycount sedan 1948? Det har säkert avlidit 10 gånger fler (med mycket god marginal) Palestinier än Judar.

Nej, 20 000 palestinier har dött sedan 1948, och lika många israeler har dött sedan samma årtal enligt SIPRI och B'Tselem.

Citera
2008-05-01, 22:26
  #2783
Medlem
InteIgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zockerzylt
Nej, 20 000 palestinier har dött sedan 1948, och lika många israeler har dött sedan samma årtal enligt SIPRI och B'Tselem.


fullt möjligt, om man räkna in krigen.

Vilket gör att det har dött lite mindre än en palestinstin per dag (enligt all media så kan man tro att det är flera tusen), detta skulle göra att det skulle ta mer än 6000 000 år att nå samma dödsantal som under förintelsen, intressant att vissa gör liknelser ändå...
Citera
2008-05-03, 14:53
  #2784
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteIgen
fullt möjligt, om man räkna in krigen.

Vilket gör att det har dött lite mindre än en palestinstin per dag (enligt all media så kan man tro att det är flera tusen), detta skulle göra att det skulle ta mer än 6000 000 år att nå samma dödsantal som under förintelsen, intressant att vissa gör liknelser ändå...

Jag hoppas för din egen skull att du skrev den här svamliga skiten under någon knepig drogmixpåverkan. En dödad palestinier per dygn (vilket av allt att döma är en felaktig, för låg siffra) skulle inte innerbära att det behövs sex miljoner år innan den kabbalamystiska lögnsiffran om "Förintelseoffer" vore uppnådd. Senast jag kollade gick det 365 dygn på ett år.

Jimmy Carter samtalar, som "frilansare" med ett konstruktivt uppsåt, med åtskilliga statschefer i Mellanöstern - utom Olmert, som vägrar möta honom. Så har israeliska premiärministrar alltid, sedan ockupationsstatens upprättande 1948, betett sig, de har varit konsekventa i sin envetna strävan att förhindra dialog, diskussion, ett ärligt och redligt meningsutbyte.

http://www.counterpunch.org/martin05022008.html

Citat:
"---Former President Jimmy Carter independent Middle East diplomacy is nothing less than a coup of the American foreign policy of the Bush administration.

He has now met twice with the representatives of Hamas including its head, Khalid Meshaal and has had one-on-one meetings with the heads of state of Egypt, Syria, Saudi Arabia, and with King Abdullah of Jordan. The Prime Minister of Israel, Edmund Olmert has refuse to meet with him.

Carter has called the Israeli/American policy of starvation a “crime”, he has observed that 30 to 40 Palestinians have been killed for every Israeli killed, as fact never spoken by an American politician or statesman, and rarely by any of the US news media. He said, “any side that kills innocent people is guilty of terrorism." That means that Israel is as guilty of terrorism as the Palestinians, and by implication, 30 to 40 times more guilty, a very radical notion for an American statesman, and completely unprecedented, but certainly true of the past month during which time, 120 Palestinians residents of Gaza were killed by the Israeli army within the space of two days.

Carter said, the Palestinians in Gaza were being “starved to death, receiving fewer calories per day than people in the poorest parts of Africa.”

“Its an atrocity what is being perpetuated as punishment on the people of Gaza. It’s a crime … I think it is an abomination that this continues to go on.”

Cater is now watching a society being abused and starved for their participation in a plebiscite because the result were unwelcome to both Israel and the United States. Carter, who monitored the election in which Hamas gained the majority of seats, declared it to be completely fair, the fairest election in the Arab world, in fact, must have been as dismayed as anyone to see people punished for expressing their preference in a democratic election.---"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in