Citat:
Ursprungligen postat av hERETIC
Jo, de amerikanska goyim ser mycket väl vad som händer, men om en amerikansk politiker skulle våga andas ett uns av kritik om det villkorslösa stödet till Israel eller ifrågasätta miljardrullningen av Amerikanska skattepengar till Israel. Så behöver Israel lobbyn bara viska det magiska ordet Anti-semit i några öron, så är den politikerns karriär över.
För en bra beskrivning av situationen så hänvisar jag till boken "They dare to speak out" skriven av Paul Findley, fd kongressman i 22 år. Han är en av många som fått sin karriär förstörd.
Jag begriper mig inte på din tillkämpade ironiska ton när du rabblar upp en massa fakta.
1. De lägger alltid i sitt veto.
2. De pumpar in pengar. (Israel är byggt på Tyska och Amerikanska skattepengar)
Det här är helt enkelt fakta, sen borde man kunna begära att en normalintelligens borde kunna dra slutsatser om dessa fakta.
Att pengar pumpas in i Egypten är sant, men det är pengar för att hålla det Egyptiska politiska klassen under armarna, att pacifisera dem. Så det är också pengar till Israel.
Att saudierna inte är ngt annat än Amerikanska nickedockor förstår väl alla. De har blivit tillsatta av väst och existerar helt på deras villkor.
Slutligen. Judarna har inte ngn rätt till Palestina, de har stulit landet från Palestinierna som bebott området i tusentals år. De har kunnat göra det pga mindre intelligenta Goyim och förstås alla holocaust-lögnerna.
PS: Judarnas roll i den ryska revolutionen är ytterligare ett tabu. Jag går så långt att jag hävdar att den Ryska revolutionen är ett felaktigt namn, det borde kallas för den judiska revolutionen.
Jag gissar att deras andel av befolkningen var 3%. Jag uppskattar de utgjorde 80% av den bolsjevikiska administrationen om vi tar de 500-600 topp-byråkraterna, och de mycket fåtaliga ryssar som var med var gifta med judinnor.
Denna dominans håller i sig till 2. världskriget. Sedan kommer en del anti-semitiska tendenser, det är sant. Men Judarna som folk blev aldrig föremål för förföljelser som så många andra folk, bara enskilda judar i topp-positioner blev utrensade.
För en bra beskrivning av situationen så hänvisar jag till boken "They dare to speak out" skriven av Paul Findley, fd kongressman i 22 år. Han är en av många som fått sin karriär förstörd.
Jag begriper mig inte på din tillkämpade ironiska ton när du rabblar upp en massa fakta.
1. De lägger alltid i sitt veto.
2. De pumpar in pengar. (Israel är byggt på Tyska och Amerikanska skattepengar)
Det här är helt enkelt fakta, sen borde man kunna begära att en normalintelligens borde kunna dra slutsatser om dessa fakta.
Att pengar pumpas in i Egypten är sant, men det är pengar för att hålla det Egyptiska politiska klassen under armarna, att pacifisera dem. Så det är också pengar till Israel.
Att saudierna inte är ngt annat än Amerikanska nickedockor förstår väl alla. De har blivit tillsatta av väst och existerar helt på deras villkor.
Slutligen. Judarna har inte ngn rätt till Palestina, de har stulit landet från Palestinierna som bebott området i tusentals år. De har kunnat göra det pga mindre intelligenta Goyim och förstås alla holocaust-lögnerna.
PS: Judarnas roll i den ryska revolutionen är ytterligare ett tabu. Jag går så långt att jag hävdar att den Ryska revolutionen är ett felaktigt namn, det borde kallas för den judiska revolutionen.
Jag gissar att deras andel av befolkningen var 3%. Jag uppskattar de utgjorde 80% av den bolsjevikiska administrationen om vi tar de 500-600 topp-byråkraterna, och de mycket fåtaliga ryssar som var med var gifta med judinnor.
Denna dominans håller i sig till 2. världskriget. Sedan kommer en del anti-semitiska tendenser, det är sant. Men Judarna som folk blev aldrig föremål för förföljelser som så många andra folk, bara enskilda judar i topp-positioner blev utrensade.
Det är inte underligt om du inte förstår min "tillkämpade ironiska ton" - det var nämligen inte ironi över huvudtaget.
Du och jag lever i helt olika verkligheter. Allla känner till ovan nämnda fakta. Men inte alla drar samma slutsatser som dig. Jag är medveten om att det finns ett starkt judiskt inflytande i USA. Men jag tror inte att penningflödet till Egypten och Saudiarabien tjänar något högre syfte än kontroll av olja. Detta drivmedel är viktigare för USA maktdominans än staten Israel. Israel lyder. Utan denna lydnad skulle även de få smaka på USAs ilska . Vissa debattörer på Flashback verkar mena att det var Mossad som låg bakom sänkningen av tvillingtornen. Det kanske de gjorde - vad vet jag - men om det var på det sättat, kan jag garantera att de inte gjorde det utan att informera president Bush först. Men jag tror inte det var vad som hände.
Vad gäller situationen i Ryssland tror jag du gör samma mistag som svensken som i en artikel i Medical Hypotheses försökte föra i bevis att användeandet av högklackade skor ökade förekomsten av schizofreni. Du uppskattar antalet judar i ryssland till 3%, och förekomsten av judar i den bolsjevistiska intelligentsian till 80? Det kanske kan stämma. Jag misstänker att det var den typen av induktiva slutsatser som fick turkarna att begå massmord på armenier.
Se är det självklart så att dagens israeler har rätt till landet Israel. Jag kan sympatisera och känna en viss medömkan med de palestinier som fördrevs från sina hem. Tror du det är en realistisk lösning att låta dem flytta tillbaka till sina hem? Då är det väl samtidigt realistiskt att återföra fördrivna judar till sina gamla hem i nordafrika och främre orienten varifrån de fördrevs?

.
Men det brukar inte vara några större problem för mig att diskutera med oliktänkande...och åsiktskonflikterna är sällan så oöverstigliga som man kan tro. Som Jean-Claude Pressac, de gaskammartroendes sista hopp, sade i efterordet till sin Auschwitzstudie:

Welcome to reality!