2006-06-08, 04:19
  #1261
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Israel är ett land som förtjänar stor respekt. De är ju en hoppets ledstjärna i en region av idel diktaturstater.
Vilket intelligent, djupgående och skarsinnigt inlägg. Du måste vara ledstjärnan i "en 'idel' fri och demokratisk region".
Citera
2006-06-08, 04:46
  #1262
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Ordningsfråga: Jag använde mig inte av smileys i detta inlägg. Dom lade du dit själv.
Allt för att dina inlägg ska illumineras i sanningens tecken!
Citat:
Och du har åsikter om att i den-och-dens bok är det mindre självmotsägelser trots att det är brasklappar om att det förordet står att det kan förekomma missförstånd i texten. Paaateeeetiiiskt! Känn dig fetollad!En ond jude, va? Ett tips: ge fan i att köra dikterna genom Bablefish, va? Ha åtminstonde med originaltexten, om den nu finns...
Längtar din xenofobiska bakdel efter en bras-klapp?
Citat:
Spela inte dum, va? Om det inte är så att du hyser en inverterad beundran för judarna så hatar du dom. Bara för att i det bolsjevikernas led förekom judar (som i internationalismen och ateismens namn avsade sig sin religion, Kapten Källkritik där!) så betyder det inte att de hade övermänskliga krafter. (Jag gav dig just tre olika huvudförslag med tre underförslag vadera så att du kunde spinna vidare på din...eklektiska forskning. Men inte ens det klarar du av, utan blir märkligt fåordig.) Nå, vad är hemligheten med judarnas stora makt, pappa BlizzardKing? Jag skriver min exakta frågeformulering en gång till om det är så att du är funktionell analfabet eller helt enkelt tycker om att läsa samma sak två gånger:
Vet du, jag hörde en rolig beskrivning av Chomsky som stämmer ganska mycket in på dig:MVH
/Herr Lindholm
När du "hörde" denna text, var det i ett sammanhang av Leijonborgiansk "högskoleutbildning"?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_Leijonborg
Citera
2006-06-08, 04:50
  #1263
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheexo
Öhm... Du inser att du själv har postat 5 oneliners i rad i samma tråd med totalt 6 minuters mellanrum?
Hur många sekunder tog det att posta din?
Citera
2006-06-08, 05:42
  #1264
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo
Kanske en del av forna Sovjetunionen, vet att jag läst om ett område de fick tilldelat för länge sedan. Kanske var det här? men det dög ju inte åt Guds herrefolk

Birobidzjan väntar otåligt på de miljontals utvalda askhenazis som kamrat Stalin så generöst gav en "autonom region" där:

http://www.crwflags.com/fotw/flags/su-ruyev.html

http://www.eao.ru/eng/?p=361

Jag antar att Uganda inte längre är så lockande för sionisterna?

http://www.jewishsightseeing.com/writers_directory/a.m.%20goldstein/2006-05-25-zionism-uganda.htm

Mitt personliga förslag är än mer generöst än Stalins: varför inte ge dem tre amerikanska delstater, Nevada, Florida och New York? Så kan Israel upphöra att i praktiken vara den 51:a, särskilt privilegierade, och obotligt orolighetsskapande, delstaten:

http://www.benadorassociates.com/article/15398
Citera
2006-06-08, 12:44
  #1265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hur många sekunder tog det att posta din?

Inte längre tid än att jag skulle kunna göra en tvärvändning och trycka på editknappen om det behövdes tillägga någonting.
Citera
2006-06-08, 18:11
  #1266
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheexo
Inte längre tid än att jag skulle kunna göra en tvärvändning och trycka på editknappen om det behövdes tillägga någonting.
Och du tyckte att inte sanningen behövdes?
Citera
2006-06-08, 22:35
  #1267
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Birobidzjan väntar otåligt på de miljontals utvalda askhenazis som kamrat Stalin så generöst gav en "autonom region" där:
Endast en kommunist eller en sk nyttig idiot skulle kalla Stalin för generös.

Och vad gäller Israel så kan ni ta och studera denna bild för att få en smula sinne för proportioner.

Israel är mindre än framdelen av stringtrosan. Iran och Saudiarabien är brösten. Algeriet och Libyen är låren.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-06-08, 22:49
  #1268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Och du tyckte att inte sanningen behövdes?

Vilken sanning? Det jag syftade på är att Givati mycket riktigt är en monoton pajas vars styrspak har fastnat i ett läge, men jag skulle knappast bedöma Cazzo9 som någon mästerdebattör heller för den delen. Att densamme sen kommenterar på Givatis intellekt och oförmåga att anpassa sig till premisser fick mig att undra varför Cazzo9 inte själv kunde göra sig lite mer besvär och trycka på editknappen.
Citera
2006-06-09, 13:07
  #1269
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cheexo
Vilken sanning? Det jag syftade på är att Givati mycket riktigt är en monoton pajas vars styrspak har fastnat i ett läge, men jag skulle knappast bedöma Cazzo9 som någon mästerdebattör heller för den delen. Att densamme sen kommenterar på Givatis intellekt och oförmåga att anpassa sig till premisser fick mig att undra varför Cazzo9 inte själv kunde göra sig lite mer besvär och trycka på editknappen.
Bah! Skitsnack! Jag är nog långt mer påläst och kunnig än de flesta här! Anledningen till att jag svarar i separata inlägg är att det vanligtvis hör till god ton att svara separat. Ringer du till flera personer samtidigt när du telefonerar eller? Nä just det! Så fatta vad du skriver först! Givati är, och förblir, denna tråds största pajas (möjligen utmanad av Herr (B)lindholm då förstås).
Citera
2006-06-09, 13:11
  #1270
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Endast en kommunist eller en sk nyttig idiot skulle kalla Stalin för generös.

Och vad gäller Israel så kan ni ta och studera denna bild för att få en smula sinne för proportioner.

Israel är mindre än framdelen av stringtrosan. Iran och Saudiarabien är brösten. Algeriet och Libyen är låren.

MVH
/Herr Lindholm
Och bara en homosexuell skulle få för sig att sexualisera Pissrael och alla dess sionister! Du syftar väl på en manlig figur när du skriver det du gör eller? Skulle vara föga förvånande. Föressten, är det inte bög-pride för dig snart igen? Kanske du kan få dig ett nyp av någon svartmuskig judisk man på flykt undan Torahlagarna i sitt land, så kanske du tar och lugnar ner ditt hormonstinna uppförande här i tråden!
Citera
2006-06-09, 13:13
  #1271
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Den funktionella analfabetismen firar ständigt nya segrar på FB. Om du fick ut fingrarna ur munnen och läste hela texten istället för att bara titta på alla ord så skulle du lätt se att den är ytterst kritisk mot Chomsky...

/Herr Lindholm

P.S. Var skall vi flytta Israel? Några förslag:
  • Till sydvästra USA?
  • Till månens baksida?
  • Till havets botten?
Fan dummer, du har visst HELT missat poängen. Jag vill inte *flytta* Pissrael, jag vill *avskaffa* det då det inte har något existensberättigande. Så det så! Men annars kan de väl teoretiskt flytta till döda havets botten så man slipper se eländet.
Citera
2006-06-09, 13:16
  #1272
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Birobidzjan väntar otåligt på de miljontals utvalda askhenazis som kamrat Stalin så generöst gav en "autonom region" där:

http://www.crwflags.com/fotw/flags/su-ruyev.html

http://www.eao.ru/eng/?p=361

Jag antar att Uganda inte längre är så lockande för sionisterna?

http://www.jewishsightseeing.com/writers_directory/a.m.%20goldstein/2006-05-25-zionism-uganda.htm

Mitt personliga förslag är än mer generöst än Stalins: varför inte ge dem tre amerikanska delstater, Nevada, Florida och New York? Så kan Israel upphöra att i praktiken vara den 51:a, särskilt privilegierade, och obotligt orolighetsskapande, delstaten:

http://www.benadorassociates.com/article/15398

Nä nä nä...tror du judarna nöjer sig med "bara" Afrika? Herrejössess nej. De jävlarna vill kunna falla tillbaka på sina sagoprofessior utifall att någon skulle ifrågasätta statens legitimitet, och kasnke vissa upp några hemska, snyftiga filmer från den sk "förintelsen" (eller misslyckandet kanske man hellre borde kalla det, för det finns ju sionister kvar!).

Israel = Ondskans Axelmakt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in