Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-18, 23:50
  #1
Medlem
Jag har en blå hud under ögonen som vägrar försvinna, jag sover bra, äter nyttigt, tränar och är frisk osv.

Men har ett jävla irriterande probelm det är att huden under ögonen är blå som en blåtira, provat en massa medel, men inget hjälper. Hur ska jag göra ? Får en massa kommentarer om åhh sover du inget osv sjukt irriterande.

Så hur kan jag få bort det ? Går det inte bränna bort det på nåt sätt ? annars vad kan jag göra ?
Citera
2012-09-19, 06:58
  #2
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimon88
Jag har en blå hud under ögonen som vägrar försvinna, jag sover bra, äter nyttigt, tränar och är frisk osv.

Men har ett jävla irriterande probelm det är att huden under ögonen är blå som en blåtira, provat en massa medel, men inget hjälper. Hur ska jag göra ? Får en massa kommentarer om åhh sover du inget osv sjukt irriterande.

Så hur kan jag få bort det ? Går det inte bränna bort det på nåt sätt ? annars vad kan jag göra ?

Det är väl ytligt liggande blodådror som syns? Tror inte det går att göra så mycket såvida inte du är beredd att ta till smink.
Citera
2012-09-19, 22:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Det är väl ytligt liggande blodådror som syns? Tror inte det går att göra så mycket såvida inte du är beredd att ta till smink.

Ja brände mig under ögat men bara lite på ett ställe så den blåa huden lossna och där är det fin hud som resten av ansiktet,
Citera
2012-09-23, 21:05
  #4
Medlem
WithGods avatar
Lånar tråden, vad heter produkten som nyligen fanns med på tv-reklam? Det var något medel som skulle motverka detta?
Citera
2012-09-27, 10:51
  #5
Medlem
Det sägs att arnica ska hjälpa mot bland annat mörka ringar under ögonen. Du kan ju testa i alla fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback