• 1
  • 2
2012-09-18, 17:36
Medlem
cuntbags avatar
Halloj!

Brukar stöta på en kille nere i affären. Och varje gång jag ser honom vill jag bara slå till honom men inte för att han är störig eller så utan för att han går runt i shorts och t-shirt mitt i vintern. Vad fan är det med sådant folk som gör så, tror dom att dom är coola eller vad och varför stör jag mig så jävla mycket på det? Hade en kompis vars pappa kunde gå runt i tofflor när det va en meter snö ute och jag kunde störa mig som fan på det.

Är där fler som stör sig på detta fenomenet?
Citera
2012-09-18, 17:39
Medlem
b.ps avatar
Jag ställer mig i ledet. Ogillar folk som öht. bär shorts i stadsmiljö, köp ett par chinos och se anständig ut.
Citera
2012-09-18, 17:41
Medlem
Jag trodde det bara var jag som kände så, uppenbarligen inte. Förstår verkligen inte grejen.
Citera
Avstängd
Smultrontuttars avatar
Såg en snubbe i morse (ca 7.oo) på moped iförd shorts och tisha, fan vad kallt!
Jag gick 50m i skjorta och brallor till garaget och frös :S

Vet inte varför folk inte klär på sig när det börjar bli ruggigt ute, för mig åker mössan på vilken morgon som helst.

Stör mig gör jag inte men jag förstår inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b.p
Jag ställer mig i ledet. Ogillar folk som öht. bär shorts i stadsmiljö, köp ett par chinos och se anständig ut.
om vi leker med tanken att de är 25+ sol och sommar så måste man ju förfan få ha ett par shorts på sig även om det är stadsmiljö?
Citera
2012-09-18, 17:48
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
om vi leker med tanken att de är 25+ sol och sommar så måste man ju förfan få ha ett par shorts på sig även om det är stadsmiljö?

Sannerligen inte. Shorts hör hemma på gymmet, stranden eller landet/sjön. Det kanske klär i Kramfors men inte i en storstad.
Citera
2012-09-18, 17:50
Medlem
detgillardus avatar
Vet en kille som hade keps på sig INOMHUS!!! Blev så jävla förbannad! "Rädd att bli bländad av glödlampan, din jävla luffare!!??" Sa jag och skickade på honom en sån jävla smäll. Tyvärr sa jag det väldigt tyst och missade smällen så han märkte inget, men fan vad nära det var...

Sen var det en som åt skitlite fast hon va smal och det va svingod mat och ja ba: "va fan käka då din lilla lesbianhora!!". Och hon mumla nåt om ätstörning och började lipa och sprang ut och jag kunde inte springa efter för jag hade inte stövlar på och det såg ut som det kunde bli regn
Senast redigerad av detgillardu 2012-09-18 kl. 17:56.
Citera
2012-09-18, 17:52
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b.p
Jävla modebög. Såna som du klarar vi oss utan.

Men hörru TS, det är den artonde september, knappast mitt i vintern. I södra Sverige är det fortfarande sommar. Idag var det liksom runt 17 grader och sol, det kan man gott ha shorts i. Tycker däremot det är irriterande med dessa muppar som har höst och vinterkläder när det inte behövs.
Citera
2012-09-18, 17:53
Medlem
Abughosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Vet en kille som hade keps på sig INOMHUS!!! Blev så jävla förbannad! "Rädd att bli bländad av glödlampan, din jävla luffare!!??" Sa jag och skickade på honom en sån jävla smäll. Tyvärr sa jag det väldigt tyst och missade smällen så han märkte ingen, men fan vad nära det var...

Sen var det en som åt skitlite fast hon va smal och det va svingod mat och ja ba: "va fan käka då din lilla lesbianhora!!". Och hon mumla nåt om ätstörning och började lipa och sprang ut och jag kunde inte springa efter för jag hade inte stövlar på och det såg ut som det kunde bli regn

HAHAH! Helt rätt ute.
Behövs mer människor som du.
Citera
2012-09-18, 17:53
Medlem
Haha, varför gå runt och svettas när det är varmt? Det ser ju bara löjligt ut när folk kommer fullt påklädd en varm sommardag....
Citera
2012-09-18, 17:57
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullzii
Haha, varför gå runt och svettas när det är varmt? Det ser ju bara löjligt ut när folk kommer fullt påklädd en varm sommardag....

Chinos i bomull är inte varma. Det ser lusigare ut när en vuxen klär sig i shorts och t-shirt. Har du sandaler till eller?

Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Jävla modebög. Såna som du klarar vi oss utan.

Mosebög är en definition. Jag har ett jobb som kräver kostym och klär mig därefter. Vem vill se ut som tonåring med taskig stil på sin fritid?
Citera
2012-09-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Vet en kille som hade keps på sig INOMHUS!!! Blev så jävla förbannad! "Rädd att bli bländad av glödlampan, din jävla luffare!!??" Sa jag och skickade på honom en sån jävla smäll. Tyvärr sa jag det väldigt tyst och missade smällen så han märkte ingen, men fan vad nära det var...

Va!? Hade han keps på sig? Vilken jäkla jubelidioti!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback