Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-09-20, 17:17
  #49
Medlem
Det är inte vinter, skotern är inte körd ännu.
Citera
2012-09-22, 02:26
  #50
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Vet en kille som hade keps på sig INOMHUS!!! Blev så jävla förbannad! "Rädd att bli bländad av glödlampan, din jävla luffare!!??" Sa jag och skickade på honom en sån jävla smäll. Tyvärr sa jag det väldigt tyst och missade smällen så han märkte inget, men fan vad nära det var...

Sen var det en som åt skitlite fast hon va smal och det va svingod mat och ja ba: "va fan käka då din lilla lesbianhora!!". Och hon mumla nåt om ätstörning och började lipa och sprang ut och jag kunde inte springa efter för jag hade inte stövlar på och det såg ut som det kunde bli regn
Hahahaha, bäst i dag <3

Inse att alla fungerar olika och svettas respektive fryser i olika temperaturer. Alla behöver inte ha jacka på vintern exepelvis.
Citera
2012-09-22, 10:07
  #51
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b.p
Sannerligen inte. Shorts hör hemma på gymmet, stranden eller landet/sjön. Det kanske klär i Kramfors men inte i en storstad.

Jag har nog hellre shorts vid +25 än går runt i chinos och svettas röven av mig. Shorts är ett funktionsplagg vars funktion dels är att ge bäraren möjlighet att röra sig lite fritt (som vid idrott) eller hålla en någorlunda kylig vid höga temperaturer. Det känns ganska bajsnödigt att påpeka att shorts inte hör hemma på gatorna i staden med tanke på att det är en mycket stor del av befolkningen som bär shorts på somrarna. Åsikten är fri, men att påstå att det faktiskt ska vara så är fel.
Citera
2012-09-22, 16:22
  #52
Medlem
Fuck off alla shorts hatare!
Shorts is the shit och bör bäras så långt in på hösten/vintern som möjligt!
Citera
2012-09-22, 16:28
  #53
Medlem
Jag stör mig på sådana som stör sig på vad andra bär för kläder.

Varför? Lär er leva ert egna liv för fan.

Go go personligutveckling!
Citera
2012-09-24, 20:45
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuntbag
Halloj!



Brukar stöta på en kille nere i affären. Och varje gång jag ser honom vill jag bara slå till honom men inte för att han är störig eller så utan för att han går runt i shorts och t-shirt mitt i vintern. Vad fan är det med sådant folk som gör så, tror dom att dom är coola eller vad och varför stör jag mig så jävla mycket på det? Hade en kompis vars pappa kunde gå runt i tofflor när det va en meter snö ute och jag kunde störa mig som fan på det.


Är där fler som stör sig på detta fenomenet?

Det är du som inte klarar av tanken av att aldrig kunna bli en riktig viking.
Riktiga svenskar ska klara lite kyla.
Jag går ofta i sommarkläder när det är -5 eller så, om jag inte ska ut och jaga älg.
Citera
2012-09-24, 22:07
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuntbag
Halloj!



Brukar stöta på en kille nere i affären. Och varje gång jag ser honom vill jag bara slå till honom men inte för att han är störig eller så utan för att han går runt i shorts och t-shirt mitt i vintern. Vad fan är det med sådant folk som gör så, tror dom att dom är coola eller vad och varför stör jag mig så jävla mycket på det? Hade en kompis vars pappa kunde gå runt i tofflor när det va en meter snö ute och jag kunde störa mig som fan på det.


Är där fler som stör sig på detta fenomenet?

Du bryr dig för mycket. Låt folk klä sig som de vill. Tål du inte se honom så titta bort.
Citera
2012-09-25, 00:59
  #56
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuntbag
Halloj!



Brukar stöta på en kille nere i affären. Och varje gång jag ser honom vill jag bara slå till honom men inte för att han är störig eller så utan för att han går runt i shorts och t-shirt mitt i vintern. Vad fan är det med sådant folk som gör så, tror dom att dom är coola eller vad och varför stör jag mig så jävla mycket på det? Hade en kompis vars pappa kunde gå runt i tofflor när det va en meter snö ute och jag kunde störa mig som fan på det.


Är där fler som stör sig på detta fenomenet?
Personligen anser jag att det kan kännas onödigt att lasta på sig en massa kläder om man anser att det inte är vädermässigt motiverat, men så tillhör jag också den skaran som klarar sig med t-shirt så länge det inte är allt för många minusgrader.

Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Vet en kille som hade keps på sig INOMHUS!!!
Det där stör jag mig dock på, keps/mössa inomhus är ett jävla otyg.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback