• 1
  • 2
2002-11-19, 14:07
Medlem
Hylands avatar
Någon annan än jag som är förbannat trött på att hela tiden läsa sånt här skit:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...228217,00.html
Kan inte tänka mig att någon vill läsa om gamla kärringar som med 2 år kvar att leva har gått ned 41kg.
Citera
2002-11-19, 19:31
Medlem
Re: Jäfvla tjockisar

Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Någon annan än jag som är förbannat trött på att hela tiden läsa sånt här skit:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...228217,00.html
Kan inte tänka mig att någon vill läsa om gamla kärringar som med 2 år kvar att leva har gått ned 41kg.

Varför läser du det då ????? Kan väl knappast kräva speciellt mustig hjärnkapacitet att filtrera ut sån't man inte vill läsa.
Citera
2002-11-19, 20:04
Medlem
jimmypages avatar
Kanske dags att starta en hetsjakt pa alla feta som belastar vart sjukvardssystem och sitter och svettas pa allmana kommunikationsmedel, till de normalbyggdas fortret.

Det har ju varit regeln hittills nar det galler t.ex. drognyttjare och rokare.
Citera
2002-11-19, 22:16
Medlem
Allvarligt talat Hyland. Läs inte Aftonbladet/Expressen. Gå inte in på deras hemsidor heller. Ditt besök räknas och används för att locka till sig annonsörer.

Om alla som klagar kan visa lite konsekvens och verkligen bojkotta smörjan som de säger sig hata så mycket så kanske vi slipper det snart.
Citera
2002-11-20, 00:29
Medlem
"Im an obeese man trapped in a fat mans body!"
Citera
2002-11-20, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ej_Piercad

Homer J Simpson?
Citera
2002-11-20, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter W
Citat:

Homer J Simpson?

Ja det stämmer. Det är ifrån detdär helsköna avsnittet när han försöker bli så tjock att Mr Burns skall låta honom arbeta hemmifrån.
Han kämpar för att bli så fet som möjligt och lyckas tillsut genom att trycka i sig lite av maggies "PlayDoh" nå den magiska gränsen. Det är även ifrån det avsnittet som det i datanerdkretsar så berömda uttalandet "Press the ANY key...now wheeeeres the any key??" kommer ifrån.
Citera
2002-11-20, 07:41
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
...Det är även ifrån det avsnittet som det i datanerdkretsar så berömda uttalandet "Press the ANY key...now wheeeeres the any key??" kommer ifrån.
Det uttrycket vill jag påstå är äldre än så...
Citera
2002-11-20, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Citat:
...Det är även ifrån det avsnittet som det i datanerdkretsar så berömda uttalandet "Press the ANY key...now wheeeeres the any key??" kommer ifrån.
Det uttrycket vill jag påstå är äldre än så...

Sant. Men vad jag tänkte på är alla de ljudfiler som finns ute på nätet.
Citera
2002-11-22, 22:02
Medlem
Håller med Hyland...Tjockisarna tar alldeles för "stor" plats i media.

Kan inte läsa en jäkla tidning utan att få bantningstips...okey! lite överviktig är jag juh själv, men jag får dåligt samvete varje gång jag tittar i blaskan....

Tjockisar är FULA!!!! ops: ops:
Citera
2002-11-23, 18:19
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esping
Allvarligt talat Hyland. Läs inte Aftonbladet/Expressen. Gå inte in på deras hemsidor heller. Ditt besök räknas och används för att locka till sig annonsörer.

Om alla som klagar kan visa lite konsekvens och verkligen bojkotta smörjan som de säger sig hata så mycket så kanske vi slipper det snart.
Köper inte papperstidningen, men läser ibland på nätet. Tar dem inte seriöst utan jag går in för att få mig ett gott skratt.... Men tjockisar ger mig inte ett gott skratt! :x
Citera
2002-11-24, 11:56
Medlem
[quote="Karl den skallige"]Håller med Hyland...Tjockisarna tar alldeles för "stor" plats i media.

Dessutom tar dom rätt stor plats på bussen, :?

Jag är övertygad om att lösningen på problemet inte är banta utan att folk generellt rör sig för lite det ger att även "normal"-viktiga människor får problem som "kostar" sammhället miljarder i sjukvårdskostanader.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in