Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-19, 00:03
  #13
Medlem
crownans avatar
Beror lite på hur bra kontakt ni fick under kvällen. Jag (kille) skulle inte ligga med någon som jag inte tyckte var det minsta intressant, och absolut inte stanna länge dagen efter om jag mot förmodan skulle göra det. Hade det varit jag hade jag lätt hört av mig efter någon dag eller två, så hoppas för din skull att din kille är som mig
Citera
2012-09-20, 19:08
  #14
Medlem
Torsdag idag och än har han inte hört av sig.
Jag tänker anta att han inte kommer att göra det heller.

Men... Jag tycker inte att man dagen efter ett ons ska kyssa någon och be om nummret om man inte tänker höra av sig. Då är det bättre att bara gå. Man behöver ju inte luras när man redan fått det man var ute efter.
Citera
2012-09-20, 22:29
  #15
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storasyster-A
Torsdag idag och än har han inte hört av sig.
Jag tänker anta att han inte kommer att göra det heller.

Men... Jag tycker inte att man dagen efter ett ons ska kyssa någon och be om nummret om man inte tänker höra av sig. Då är det bättre att bara gå. Man behöver ju inte luras när man redan fått det man var ute efter.
Trist att han inte hört av sig. Även om det kan vara så, så behöver det här ju inte betyda att han lurades. Det kan ha varit så att han tyckte att ni hade det bra tillsammans och i den stunden tyckte att det skulle vara en bra idé att hålla dörren öppen för att eventuellt höras igen - därav att han frågade efter ditt nummer. Sen kan han ha funderat på saken och kommit fram till att han av en eller annan anledning (som inte ens behöver ha att göra med dig) inte ska ringa ändå, alltså att han ändrade sig snarare än att han var oärlig när ni sågs.

Men det kan ju också vara så att det här är hur han uppfattar att man sköter det hela "snyggt", till skillnad från att han kunde ha klätt på sig snabbt och sagt "tack och hej!" medan han försvann ut genom dörren.
Citera
2012-09-22, 14:23
  #16
Medlem
Killar (eller ja tjejer med) väntar med att höra av sig för o inte verka desperat.

Hur stor chans, ja, hur långt är ett snöre är ju svaret på det.

Men har det gått över en vecka så skulle jag nog säga att det inte är en stor chans.
Citera
2012-09-22, 20:10
  #17
Medlem
Varför vill du att han ska höra av sig?

Har vart med om att ett ONS inte hörde av sig efteråt (1/30) Träffade honom ute nyligen (full) och frågade varför han inte hade hört av sig och försäkrade honom om att jag är den absolut bästa han legat med. Han frågade detsamma innan jag insåg min idioti (iofs hade jag haft bättre sex).
Citera
2012-09-23, 12:57
  #18
Medlem
Han hörde av sig
Visserligen var han full men ändå.
Så nu har vi träffats igen.

Nu uppstår ju dock tusen andra frågor.
Jag har hans nummer nu, är det ok att höra av mig?

Jag vet inte om det här kan leda någonstans eller bara handlar om sex. Men det är ju iallafall mer än ett ons.
Citera
2012-09-23, 13:04
  #19
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storasyster-A
Han hörde av sig
Visserligen var han full men ändå.
Så nu har vi träffats igen.

Nu uppstår ju dock tusen andra frågor.
Jag har hans nummer nu, är det ok att höra av mig?

Jag vet inte om det här kan leda någonstans eller bara handlar om sex. Men det är ju iallafall mer än ett ons.
Vad trevligt att höra! Se, då lurades han inte ändå.

Ja, det är ok att höra av sig, så länge man gör det med måtta. Vad som är lämpligt är något man får känna av utifrån situationen. Att skicka ett SMS och tacka för senast funkar alltid.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback