Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-17, 01:45
Medlem
malmomannens avatar
Då var det dags igen, precis som jag lovade kommer nästa recension från Köpenhamn nu.
Var inte länge sedan jag besökte Sandra på pussygalores (se tidigare tråd) och nu var det dags för
milfen Ditte Dejlig som finns på bland annat http://deluxedolls.dk/index.php?opti...piger&Itemid=2..
Denna donna är 40+ även om hon säger sig vara lite över trettio, men som så många andra så
minskar många sin ålder på uppåt 10 år många gånger!
hade iaf spanat in henne ett bra tag och läst en hel del recensioner om henne på diverse forum.
Så förra veckan blev det en sväng över bron igen, hade kollat upp hennes tider denna dag och bestämde mig för att vara en av hennes första kunder denna dag
Ringde på dörren och blev insläppt av en trevlig telefon dam, fick snart träffa Ditte, och oj vad söt hon var i ansiktet mkt bättre än jag hade föreställt mig, dock lite mer mullig än på bilderna, men långt ifrån tjock.. Men ni ska gilla lite att ta i om denna donna ska passa er i smaken.
Det första jag fastnade för var hennes gigantiska tunga bröst, helt äkta med!
Hon snackade även lite svenska vilket var lite roligt, började iaf med att småhångla lite med henne och hon höll inte tillbaka med tungan direkt utan här var det brutala djupa tung kyssar som gällde,
riktigt eggande enligt mig, hon dök snart ner och började suga lite på lilleman, visste sedan innan att hon ger franskt utan gummi om man är välvårdad och har god hygien, men wow vilket blow hon bjöd mig på, alltid bättre utan kådis
Fick snart be hennes sluta inann jag kom direkt, bad henne lägga sig ner för nu ville jag smaka på hennes härlighet, fittan var riktigt våt av sig själv och jag virvlade runt bra med både näsa och tunga där nere, hon är inte helt renrakad utan har lite porrig utväxt men fint ansad och ser ut ungefär som en porrskådis fitta med sin lilla tofs ovanför ingången.
Körde sedan på i lite olika ställningar, självklart med gummi nu, aldrig jag skulle knulla en dam i denna bransch utan, franskt och så går an med inget knull utan skydd..mitt motto! Och givetvis erbjuder ingen seriös eskort detta heller då är det bara att vända i dörren,
Blev sedan lite spanskt utan gummi där jag även av la min sats sedan.
En bra upplevelse med en lite mognare lady, och en riktigt fin GFE, kan klart rekommenderas!
Hela kalset gick på 1000 dkk som vanligt, standard allså.
Någon annan som också besökt denna härliga kvinna?

Må väl /M
Citera
2012-09-18, 19:32
Medlem
Föredrar gärna lite yngre tjejer. Har du nån fräsch 20-åring du kan rekommendera?
Citera
2012-09-18, 23:28
Medlem
Smidigt att ta sig dit med bussar och tåg?
Blev lite nyfiken på Paris.

Träffat henne btw?
Citera
2012-09-28, 02:50
Medlem
malmomannens avatar
Det var inte så många som nappa på denna recensionen?
Jag trodde det satt och tryckte en massa yngre pojkar/män som ville ut
och testa knulla på en fräsh lite mullig och enormt storbystad dam som har en fantastisk service,
tex, inget gummi när hon suger, smakar riktigt härligt i hennes fisse, ger en total GFE med sjuka djupa tungkyssar!

Tänk om vänner /M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in