Citat:
Ursprungligen postat av Perho
Varför åker du inte bara till HM och testar ett par braller där?
OnT Passformen är helt ok, har för mig att deras "chinos" braller är inte utav samma känsla/kvalite som övriga. Är inte säker.
Vet ju inte vad som händer med de efter 2-3 gångers användning för att jag prövar i 10 minuter.. Kanske skulle varit tydligare med det. Trodde rubriken om kvalite sa det

Tack för svaret.
Scheutz, har du erfarenhet från flertalet byxor eller är det några speciella du har haft?