2012-09-16, 04:09
Medlem
Tja!

Har akt pa en san "dunder forkylning" i de nascala gangarna pga koks 3 dagar i rad.. for var fest tre dagar i rad... det bara Rinner och rinner... slutar fan aldrig.. spelar fan ingen roll vad jag gor.. Jag snyter mig, kor med nasspray, tvattade ur nasan igar med En san nasspruta med saltlosning.. inget hjalper...

Nagon som har nagot att rekommendera?..
Eller ska jag bara fortsatta att blasa nasan, nasspray och nysa ihjal mig 1 gang varannan timme?..

Ar i San Francisco i nagra dagar med nagra polare.. och de undrar ju fan vad man gjort for att bli sa "sjuk" ...

Vore tacksam vid seriosa svar tack!!

Ska nog inte fortsatta kora koks om det ar sahar man kanner sig.. ne fyfan
Citera
2012-09-16, 04:14
Medlem
Bennyjs avatar
Har du några andra förkylningssymptom utöver att näsan rinner? Halsont? Slem i luftrören, hosta osv?
Citera
2012-09-16, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyj
Har du några andra förkylningssymptom utöver att näsan rinner? Halsont? Slem i luftrören, hosta osv?

Lite halsont... inte mycket.. Sen ar det ju sa att har man infektion eller ar valdigt snuvig sa far man oftast slem i halsen med... sa det vet jag att jag hostar for att slemmet fran nasan droppar ner i halsen och ner i fel strupe...

Ar det allvarligt tro? eller bara att forsoka kurera sig?
Citera
2012-09-16, 04:25
Medlem
Bennyjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linus92
Lite halsont... inte mycket.. Sen ar det ju sa att har man infektion eller ar valdigt snuvig sa far man oftast slem i halsen med... sa det vet jag att jag hostar for att slemmet fran nasan droppar ner i halsen och ner i fel strupe...

Ar det allvarligt tro? eller bara att forsoka kurera sig?

Hade det inte varit för det faktum att du snortat massa koks så hade jag sagt trott att det bara var en jävlig förkylning som bör ridas ut. Nu vette fasen vad det beror på. Bakterier du snortat upp tillsammans med koksen kanske som fått fäste?

Låt det gå några dagar, förmodligen fixar ditt immunförsvar biffen. Förutsatt att du är nykter och drogfri några dagar. Blir det inte bättre får du väl låta en doktor titta på din näsa.
Citera
2012-09-16, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyj
Hade det inte varit för det faktum att du snortat massa koks så hade jag sagt trott att det bara var en jävlig förkylning som bör ridas ut. Nu vette fasen vad det beror på. Bakterier du snortat upp tillsammans med koksen kanske som fått fäste?

Låt det gå några dagar, förmodligen fixar ditt immunförsvar biffen. Förutsatt att du är nykter och drogfri några dagar. Blir det inte bättre får du väl låta en doktor titta på din näsa.

okok... Jag ar ju inte JATTE erfaren koksare.. sa kan nog vara sa att kroppen sa ifran nu riktigt ordentligt eftersom jag korde javlgt hart i 3 dagar nu.... drack ocksa... sa kan nog vara en blandning av vanlig forkylning med snortandet...!
Citera
2012-09-16, 07:18
Medlem
vill aven tilllagga att jag bara gjort koks 6 ganger... och dvs.. kopte 2gram och har 0,8 kvar just nu... sa jag har val inte anvant sa jadrans mycket heller?... har avan bjudit halften av gangerna till en polare med...

sa far ju "hoppas" pa en dunderforkylning....
Citera
2012-09-16, 19:13
Medlem
Snoret ar gult nu... istallet for vitt "vatten" sa gissar att det ar pa battringsvag i alla fall!! HEHE

Sag till om nagon varit med om liknande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in