• 1
  • 2
2012-09-15, 19:15
Medlem
cookizs avatar
Sitter och funderar på att köpa en ny säng gavel, vi kan inbland hålla på med lite bondage och använder då sänggaveln till att binda fast i. Men hur gör man om man har en slät eller ingen gavel alls? Ska man binda fast nå rep i sängbenen?
Tips mottages som sagt glädjeligen!
Citera
2012-09-15, 19:50
Medlem
Jag har funderat på samma sak och haft tankarna i spännband, men det du sa om att binda rep i sängbenen lät ju som en bra grej.
Citera
2012-09-15, 19:54
Medlem
har du en bra vägg kan du ju alltid borra dit två krokar i den oxå
Citera
2012-09-15, 20:00
Medlem
Ett sätt att lösa det på är med två rep som korsläggs under sängen. Ena repet går alltså från vänsterhanden, sen ner under sängen (glidandes förbi ett sängben så att repet inte går att flytta neråt eller inåt), till mitten av sängen (där det möter rep nr 2, som det bara korsar), och sedan upp till högerhanden. Rep nr 2 går på motsvarande sätt från ena foten till den andra.

Detta medför att (om man spänner repen tillräckligt hårt) så repet tillhörande de övriga armarna/benen att spännas hårdare om man försöker dra i en arm/ett ben, vilket är en ganska intressant känsla.

Ett annat alternativ är givetvis att bara knyta fast i sängbenen.
Citera
2012-09-15, 20:02
Medlem
LaBoums avatar
Bind tjejen med ett rep bara. Armarna längst sidan av överkroppen sen rep ovanpå det. Munkavel och handbojor kan ibland också vara befogat. Har själv gedigna erfarenheter från internetporr så jag vet vad jag talar om.
Citera
2012-09-15, 21:49
Medlem
Skatteskolks avatar
Du kan använda kedjor runt benen på sängen och gärna som ligger lite på golvet. Sen kan du binda fast i en ögla. Rör man sig då hör man ljudet av metall med. Det kan ju bli en lite psykologisk effekt.

Jag skulle inte borra i väggen, men det har en tjejkompis gjort i sin gamla lägenhet. Annars fick du ett ypperligt förslag med sådan säng som finns på mentalsjuk. Det borde gå att hitta något kreativt med kedjor och sådan läderremmar som man har på gym för att träna fotleder.

Det hänger väl på hur permantent lösningen ska vara. Om den ska kunna städas upp så svärmor inte svimmar. ;-)

Skatteskolk
Citera
2012-09-16, 13:17
Medlem
Prometeuss avatar
Dra två rep under sängen, ett för händer och ett för fötter. Kolla upp hur man gör en prussik-knut (kräver ett till, smalare rep, per rep) så får du möjlighet att smidigt spänna åt också. Man sätter alltså fast det smalare repet på två punkter på samma rep med två stycken prussik-knutar, enkelt och smidigt!

Krävs lite förarbete, men det är ju en upphetsning det också, men man slipper allt krångel i stundens hetta.
Citera
2012-09-16, 14:05
Medlem
cjvas avatar
Du kan ju binda vänster arm till vänster ben, och höger arm till höger ben.

bra bok för inspiration: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=193116049X
Citera
2014-11-29, 00:04
Medlem
Zcapegoats avatar
Den här är rätt praktisk. Funkar till armarna också.
http://www.monkeyfetish.com/content/...tomomo-fat-leg
Citera
2014-11-30, 16:29
Medlem
Cinatits avatar
Jag har preparerat min säng med dessa: http://www.hooks.se/Assets/ProductIm.../530048_01.jpg

Billiga och stadiga som fasiken, jag har en trä-ram som stomme. Älskar dom
Citera
2014-12-01, 08:26
Medlem
Jag har haft rep runt sängbenen men nu har jag köpt ett "bed restraint kit" som är spännband som dras under säng/madrass och sitter ihop med varandra som ett kryss. Sen är det hand och fotbojor med kardborreband och karbinhakar. Har inte hunnit testa än, men det ser bra ut.
Citera
2015-01-16, 15:21
Medlem
Challenge19s avatar
Vi har spännband som vi sätter fast i ribborna under sängen så det blir som en ögla. Sedan kan man dra handklovar genom spännbandet, eller länka på fler spännband.
Undrar om någon förstår detta..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in