2012-09-15, 16:37
  #1
Medlem
knibens avatar
Vet nån något sätt att fuska med viaplay. Typ någon snubbe som ger ut sitt användar namn och löserord.. etc..

Jag har varit inne på någon annans sida och jag snokade på kontoinställningar för att hitta lösen men det stod att man behövde skriva i sitt nuvarande lösen. kan man gå in i script (Control+U) och kolla lösen på Chrome.

andra förslag?
Citera
2012-10-04, 08:26
  #2
Medlem
Commodores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kniben
Vet nån något sätt att fuska med viaplay. Typ någon snubbe som ger ut sitt användar namn och löserord.. etc..

Jag har varit inne på någon annans sida och jag snokade på kontoinställningar för att hitta lösen men det stod att man behövde skriva i sitt nuvarande lösen. kan man gå in i script (Control+U) och kolla lösen på Chrome.

andra förslag?

MediaMarkt har en kod så man får det största paketet gratis i 1 månad. Var och handlade där om dagen och la koden på huvudet när han registrerade mig. Men är osäker på FB's reglemente om jag får gola den här?
Citera
2012-10-04, 11:10
  #3
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commodore
MediaMarkt har en kod så man får det största paketet gratis i 1 månad. Var och handlade där om dagen och la koden på huvudet när han registrerade mig. Men är osäker på FB's reglemente om jag får gola den här?
Kör på för i helvete. De rånar oss tittare varje månad! Koden fungerar förmodligen för bara en person dock.
Citera
2012-10-10, 11:37
  #4
Medlem
Commodores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Kör på för i helvete. De rånar oss tittare varje månad! Koden fungerar förmodligen för bara en person dock.

Nejdå den är generell, stod på en lathund som dom har :-)
Bara gå in och köpa största paketet sen skriva in: MMBWY1QS i rabattkodsfältet.
Citera
2012-10-10, 15:10
  #5
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commodore
Nejdå den är generell, stod på en lathund som dom har :-)
Bara gå in och köpa största paketet sen skriva in: MMBWY1QS i rabattkodsfältet.
Det fungerade, men kan jag bara avsluta abonnemanget efter en månad?
Citera
2013-04-02, 21:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huhujaja
Tråd med 3 inlägg och senaste inlägget okt 2012 ligger överst på heta ämnen "äldre än en vecka". Snyggt jobbat FB.

asså vad är problemet med det?

nån som har testat koden ?
Citera
2013-04-02, 21:50
  #7
Medlem
Kristofer.s avatar
Man kan bara logga in på 3 datorer på ett konto
Citera
2013-04-02, 22:37
  #8
Medlem
detta fick jag upp Rabattkoden är inte giltig
Citera
2013-04-02, 23:07
  #9
Medlem
Scraps avatar
Den koden har troligtvis gått ut eftersom tråden är circus ett halvt år gammal...
Citera
2013-04-02, 23:24
  #10
Medlem
Från juni sänker de till 20kr/mån (100 nu)
Ivf till befintliga kunder enligt brev jag fick i onsdags
Citera
2013-04-03, 00:55
  #11
Medlem
bulgariens avatar
Viaplays utbud är ju sämst. Sen får man dessutom betala extra för Playstation Plus om vill kunna köra på PS3, vilket inte krävs om man kör Netflix..
Citera
2013-04-03, 01:17
  #12
Medlem
tjorven86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulgarien
Viaplays utbud är ju sämst. Sen får man dessutom betala extra för Playstation Plus om vill kunna köra på PS3, vilket inte krävs om man kör Netflix..

Man skaffar ju inte Viaplay för att kolla film, då är man ju bara efterbliven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in