2005-03-30, 03:00
Medlem
FarbrorFuls avatar
Jag måste ha stillar nu.. alla är slut. mina imovan med. Vad vill en doktor höra för att man ska få stillar?? jag vill hellst hoppa över propavan delen o allat annat trams som dom förmodligen ger mig innan. + att min doktor är cp.. sa förut att jag inte kunde sova för jag hade det jobbigt i livet då. och då sa hon brar prata med en psykolog och börja träna.. hon är rubbad. sen försökte jag byta dokter men det gick tydligen inte heller för hon har mina shornaler eller hur faan det stavs.! HJÄLP MIG!! det e bara stillar som gör mig glad! vara ute på klubb o ta 2 stillar.. faan vad skön man blir tills man blir utkastad
Citera
2005-03-30, 03:06
Medlem
Jag lider verkligen med dig, kärleken till droger är det enda som betyder något men tyvärr så förstår inte våra läkark det här och börjar prata om andra helt oväsentliga saker som hur man har det annars o hur mycket man rör på snoppen osv.. För att få stesolid skall du ha åkommor som folkrädd, blyg, ledsen, rädd, dåligt självförtroende och andra må dåligt känslor och dessa ska tio dubblas när du är bland andra människor. Ångesten skall synas såpass att du missar ett möte med läkaren, säger att du låg hemma hela dagen då ni hade avtalat tid för att du mådde så dåligt. DÅ får du nog dina pixx, kanske även i större mängd så du kan må ännu bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in