• 1
  • 2
2002-11-19, 11:07
Medlem
skippers avatar
Någon som såg det?

Det var väl inget nytt under solen direkt, men det vore kul att få veta vad som gick så snett i det programmet där den svarta tjejen från hasselakollektivet medverkade. Programledarna såg aningen uppgivna ut efteråt.
Citera
2002-11-19, 12:34
Medlem
Det var nog ingenting som gick snett, men samtliga medverkande i "panelen" fick manus med färdiga repliker som de dessutom repeterade tillsammans med redaktören/regisören.
Det var reklamavbrotten som ställde till det för programledarna och som gjorde dom frustrerade.

Jag tycker 4:an borde strunta i programmen mellan reklamen, den förvirrar mer än underhåller....
Citera
2002-11-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bc9000
Jag tycker 4:an borde strunta i programmen mellan reklamen, den förvirrar mer än underhåller....

Ja, strunta i programmen och visa bara reklamen! Suveränt!!
Citera
2002-11-19, 14:09
Medlem
Förvirrad... Reklamavbrott..? Sedan när sänder Utbildningsradion i TV4? Vad var det som hände?
Citera
2002-11-19, 20:38
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esping
Förvirrad... Reklamavbrott..? Sedan när sänder Utbildningsradion i TV4? Vad var det som hände?

Det var alltså utbildningsradion som gjort ett TV-program om debattprogram i TV.

De tog exempel från alla kanaler, däribland TV4.

Allt klart?
Citera
2002-11-20, 00:36
Medlem
Jag vill att UR-Akademin skall köra sin akvariekurs igen. Drejning i all ära men inget slår akvariekursen!
Citera
2002-11-24, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ej_Piercad
Jag vill att UR-Akademin skall köra sin akvariekurs igen. Drejning i all ära men inget slår akvariekursen!

Akvariekurs? Töntigt. Tacka vet jag gospelkursen de höll på söndagsmorgnarna för något år sen som leddes av en superläskig kille med JÄTTESTOR mun.
Det var minsann underhållning det. Det brukade börja runt nio, precis när man vaknade upp av att bakfyllan gjorde sig påminnd. Jag skulle vilja framföra mitt varmaste tack till killen med jättemunnen för många fina söndagmorgnar tillsammans.
Citera
2002-11-24, 11:01
Medlem
vaffanculos avatar
Citat:
Akvariekurs? Töntigt. Tacka vet jag gospelkursen de höll på söndagsmorgnarna för något år sen som leddes av en superläskig kille med JÄTTESTOR mun.
Det var minsann underhållning det. Det brukade börja runt nio, precis när man vaknade upp av att bakfyllan gjorde sig påminnd. Jag skulle vilja framföra mitt varmaste tack till killen med jättemunnen för många fina söndagmorgnar tillsammans.
Hö hö! Jag har också otäcka minnen till den snubben! Men värst var väl ändå "Trum med Morgan", en snubbe och hans ufo-kompisar som lirar någon sorts psykedelisk jazz. Det är ju inte det roligaste man kan lyssna på i söndagsbakfyllan... 8O
Citera
2002-11-24, 15:18
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Trum var ju asbra, 2 min. med trumtips, sen 20 min flumrock =)

.
Citera
2002-11-24, 15:21
Medlem
Linus på linjen det var riktig utbildning det :-)
Citera
2002-11-24, 18:07
Bannlyst
angående det emenenta trumprogrammet så har ni mats hemsida här http://www.morganagren.com/ och gospelkillen med munnen heter Lasse Axelsson, har för mig att han har vunnit Gospelsm eller nått sånt... bara endå liksom..
Citera
2002-11-24, 21:59
Medlem
jks avatar
Är man nördig om man gillar UR-programmet där de lär ut fornnordiska runor? För i såfall är jag nördig. ops:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in