• 1
  • 2
2005-03-31, 07:21
Medlem
Klickens avatar
Vad är igentligen syftet med en papperskorg? Tycker bara det verkar vara en massa extra jobb för er moderatorer.
Citera
2005-03-31, 07:30
Medlem
Evaristos avatar
Så här skulle nog jag resonera:
Papperskorgen - trådar som är uppknullade från start
Låsning men kvar i tråden - trådar som till att börja med håller tillräcklig standard, men som senare ballar ur. Det är ju synd att straffa ut en massa bra inlägg bara för att det blir kajko mot slutet...
Citera
2005-03-31, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Låsning men kvar i tråden - trådar som till att börja med håller tillräcklig standard, men som senare ballar ur. Det är ju synd att straffa ut en massa bra inlägg bara för att det blir kajko mot slutet...
Ok, men om vi säger så här då, vad är i så fall skillnaden mellan en tråd so låses men finns kvar i forumet, och en tråd som blir editerad? Om tråden ballat ur så brukar ju modeator ta bort OT osv.

Hur man än vrider och vänder på det så verkar det finnas en brist i systemet, eller?
Citera
2005-03-31, 11:44
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klicken
Vad är igentligen syftet med en papperskorg? Tycker bara det verkar vara en massa extra jobb för er moderatorer.
nej,det är en lättnad, nu kan vi kasta skit och grova felpostningar på en gång istället för att låsa och låta de ligga kvar och skräpa
Citera
2005-03-31, 12:43
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo

Låsning är ju också bra om det är en tråd med en väldigt konkret fråga som är besvaras. Det kanske inte finns mer att diskutera/ventilera i ämnet och då kan man låsa INNAN tråden uppnår det stadie som du tar upp ovan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in