Ja, vad är det egentligen för skillnad egentligen i praktiken för oss dödliga? Hur kommer det sig att vissa trådar låses men får finnas kvar i sitt ursprunliga forum medans andra både låses och kastas i papperskorgen medans vissa trådar i papperskorgen inte har något hänglås alls? Kan någon moderator reda ut detta? Tack!
Skillnaden är att man inte behöver se en massa låsta trådar i respektive forumdelar, samt att om man har tråkigt kan man kolla alla trådar som blivit låsta/bortkastade på ett och samma ställe..
Skillnaden är att man inte behöver se en massa låsta trådar i respektive forumdelar, samt att om man har tråkigt kan man kolla alla trådar som blivit låsta/bortkastade på ett och samma ställe..
Men vissa ligger ju kvar? Och vissa trådar i papperkorgen är ju inte låsta i bemärkelsen att de har ett hänglås.
Och jag gör i alla fall så att jag tillfälligt låser trådar, dels för att se om den som skapade den kan komma med någon bra förklaring som gör att jag låser upp den, dels om jag är tvungen att gå igenom hela jämra tråden - och slutligen, dels om jag är tvingad till en åtgärdsomröstning.
Tanken är att antingen låsa upp tråden - eller kasta den i papperskorgen.
Och jag gör i alla fall så att jag tillfälligt låser trådar, dels för att se om den som skapade den kan komma med någon bra förklaring som gör att jag låser upp den, dels om jag är tvungen att gå igenom hela jämra tråden - och slutligen, dels om jag är tvingad till en åtgärdsomröstning.
Tanken är att antingen låsa upp tråden - eller kasta den i papperskorgen.
Ok, men hur är det med trådar i papperskorgen som är "låsta" vs de som inte är "låsta"? Vad är syfted med att det finns två olika varianter?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!