2025-09-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Nej, fel av mig. Det var 80 tillfällen. Inte 80 kvinnor. Lite konstigt ändå att föra statistik på när man varit otrogen. Det är verkligen medvetet, någon som, mitt i allt, har superkoll på vad man gör.

80-90 tillfällen med samma kvinna - tror du?
Citera
2025-09-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torulv
Ok, liten fadäs är väl ett understatement, det är naturligtvis illa. Menade bara att det är lätt att lägga all skuld på Wollter som ju bett om ursäkt. Har kvinnorna gjort det, de som lockade honom? Skulle inte tro det ... Tror för övrigt att du har fel om att kvinnorna lider av hypersexualitet. De har bara velat ha en känd trofé och var kanske intresserade på grund av hans vackra yttre.

Lockade honom? Måste man som kvinna klä sig i "säck och aska" för att inte locka män?
Citera
2025-09-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Är du 100 år gammal eller? Dina värderingar stinker. Den som såg ringen drog. Jag kan inte för mitt liv förstå varför hon förnedrar sig och stannar kvar. Det kommer dessutom hända igen. Hon är snygg och han... not.

Jaså, kommer det att hända igen. Det vet du...
Citera
2025-09-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det var väl hon som hörde av sig

Båda väl - var och en för sig.
Citera
2025-09-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Hur kan detta vara en nyhet som tar upp plats Aktuellt 21:00 mfl program?
Ett dysfunktionellt par, en narcissist med en pappa som var rikskänd skådis.
Vem angår detta förutom den själva?
Hur kan JD finna sig i att bli förödmjukad offentligt?
Uppenbart fel i huvudet på bägge två
Har aldrig hört talas om mannen förut.

Inte hört talas om mannen - och ändå känner du till vem som är hans pappa... Mystiskt.
Citera
2025-09-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
80 kvinnor. Med tanke på den mängden får man räkna med att en handfull av dem är åt det tokiga hållet. Han har spelat ett farligt spel. Finns viss risk när de går ut med det här på det här sättet att någon eller några av kvinnorna vädrar morgonluft och kontrar med våldtäktsanklagelser. Överdriver jag nu? Kanske kanske inte.

Så länge sedan, våldtäkter preskriberas väl efter ett visst antal år?
Citera
2025-09-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Precis. Hur han helt plötsligt skulle tillfrisknat är en utopi och det skulle möjligen bero på att han blivit impotent kanske?. Tyckte han såg väldigt självgod och kåt ut hos Skavlan.

Helt plötsligt - varför påstår du att det är så det gått till?
Citera
2025-09-10, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Förvånansvärt ändå att ingen av liggen skvallrat till frugan under de 10 år som det pågått

Vad skulle vitsen vara med det?
Citera
2025-09-10, 00:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Helt plötsligt - varför påstår du att det är så det gått till?
Har jag påstått något? Att han såg kåt och självgod ut kunde var och en se i TV-apparaten.
Citera
2025-09-10, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
En sak till som absolut är helt sjukt. Alla har vi varit på krogen blivit packade och tagit ett one night stand, vaknat med luckor & knappt kommit ihåg knullet. Nu kommer det som inte stämmer. Vem minns namn på 100 otrohetsaffärer???? Hon påstår att han givit henne alla namn o adresser. Dessutom berättade han just att han dagen efter inte knappt kommit ihåg vem han låg med!! Han är en lögnare & hon är sjuk som tror på all skit. Punkt

Adresser? Är du säker? Julia berättade ju att hon skickat ett av breven fel då det gällde en kvinna med ett väldigt vanligt namn.
Citera
2025-09-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guillemot
Bevisligen finns det minst 80 kvinnor som inte delar den uppfattningen

"En hungrig kropp bryr sig inte om civilstånd" läste jag för länge sedan. Singelkvinnor har rent krasst inte gift sig och ansvarar egentligen bara för sig själva.
Citera
2025-09-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Som sagt var: inte säkert att de kände till vem han var och om de visste det, att han var gift. Men nu har han ju verkligen tiggt om och fått uppmärksamhet, vad det verkar mer än han fick som skådis.
Men visst, finns människor till allt, kvinnor som själva är otrogna kanske inte har något emot en serieotrogen man. Även om man bortser från den moraliska aspekten (svårt för mig att bortse från) är det så… äckligt. Fysiskt. Könssjukdomar existerar liksom. I plural.
Men ja, du har högst troligen rätt: han lär ju hitta ytterligare 100 fler villiga kvinnor och lär knappast kureras av att skriva en bok.

Så du dömer ut all terapi? Har någon påstått att författande är effektiv terapi mot allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in