Detta kan vara totalt onödigt eller felplacerat ber i så fall om ursäkt för detta inlägg.
I början på veckan hörde jag ett ondskefullt ryckte ifrån en koiskturk när jag köpte en färsk förpackning piptobak, att det skall slutas sälja löstobak i alla former i Sverige pga de har hittat 'annat' i vattenpips tobaken.
Jag önskar innerligen att detta är ett falskt påstående, har inte hittat igen något som stödjer detta. Någon annan som hört något? Eller är det totalt bullshit och jag sitter bara här själv och är nervös över inget? Misstänker även att det bara kan vara den specifika butiken som inte får sälja längre men vill vara helt hundra innan jag släpper det helt.
Det han sa var 'något' och menade tobak för vattenpipor, och som jag förstod honom var det all lösobak som skulle bli lidande av det.
Men som sagt, det kan vara något han sa för att vara jävlig eller om det finns en gnutta sanning i det vet jag inte. Mest därför jag undrade utifall ni hade hört något liknande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!