2012-09-14, 14:33
Medlem
Genophobias avatar
Hej!

Detta kan vara totalt onödigt eller felplacerat ber i så fall om ursäkt för detta inlägg.

I början på veckan hörde jag ett ondskefullt ryckte ifrån en koiskturk när jag köpte en färsk förpackning piptobak, att det skall slutas sälja löstobak i alla former i Sverige pga de har hittat 'annat' i vattenpips tobaken.

Jag önskar innerligen att detta är ett falskt påstående, har inte hittat igen något som stödjer detta. Någon annan som hört något? Eller är det totalt bullshit och jag sitter bara här själv och är nervös över inget? Misstänker även att det bara kan vara den specifika butiken som inte får sälja längre men vill vara helt hundra innan jag släpper det helt.

// Genop
Citera
2012-09-14, 14:38
Medlem
Bal1s avatar
Om dom nu skulle hittat narkotika (antar att det är det du syftar på) i en sort utav piptobak, tror du man slutar sälja alla sorter?
Citera
2012-09-14, 14:53
Medlem
Kiltmannens avatar
Var säkert bara ett elakt knep för att få dig att köpa upp hela hans lager
Citera
2012-09-14, 18:32
Medlem
Nja, när du säger det så har jag för mig att det var ett rykte som gick runt.. Men det var väl något år sedan?
Citera
2012-09-14, 23:34
Medlem
Genophobias avatar
Det han sa var 'något' och menade tobak för vattenpipor, och som jag förstod honom var det all lösobak som skulle bli lidande av det.

Men som sagt, det kan vara något han sa för att vara jävlig eller om det finns en gnutta sanning i det vet jag inte. Mest därför jag undrade utifall ni hade hört något liknande.

// Genop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in