Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-14, 11:11
  #1
Medlem
misslovers avatar
Drömde nyss om mitt ex och min fd bästa vän. I min dröm var jag tsm med mitt ex och allt var precis som vanligt och jag var så lycklig, min Fd bästa vän va också där och jag skrattade så mkt i drömmen för hon fick mig alltid att skratta och ha kul. Jag va helt enkelt världens lyckligaste människa, för jag hade dem två i mitt liv igen.

Fakta e att mitt ex var ett totalt rövhål, han behandlade mig som skit i slutet, han svarade inte ens på mina sms eller när jag ringde. Han totalt låste ut mig. Han brydde nt ens sig när jag skrev att jag nt orkade mer, att jag ville hå vidare. Han svarade inte ens på det. Har aldrig blivit behandlad så

Min fd bästa vän var en avundsjuk och nonchalant vän i några år innan vi skiljdes åt. Hon snackade ständigt skit bakom min rygg och bjöd aldrig med mig till saker för hon var rent av en svartsjuk människa. Fast hon var som hon var, så var hon endå min bästa vän. Älskade att va med henne

I min dröm hade jag dessa personerna tbx i mitt liv och jag var super lycklig. När jag vaknade så mådde jag som skit. Bokstavligen skit. Känner ingen mening med nått, känner mig som en förlorare typ.

Någon mer som haft en nostalgi dröm som man mått dåligare av?
Citera
2012-09-18, 12:00
  #2
Medlem
Tucanes avatar
Har själv haft drömmar om gamla vänner och mått sämre när jag vaknat. Jag tror inte på att drömmar i sig betyder något, däremot bör man ta fasta på känslan dom ger.

Jag skulle tro att du fick dig en liten påminnare om hur du uppfattade känslorna från den tiden. Anledningen till att du mår dåligt över drömmen är för att du trodde att du mådde bra i deras sällskap. Är helt övertygad om att du faktist har det bättre nu, även om du inte känner så just nu. Du förtjänar bättre än så.

Kram Tucane
Citera
2012-09-18, 16:31
  #3
Medlem
misslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tucane
Har själv haft drömmar om gamla vänner och mått sämre när jag vaknat. Jag tror inte på att drömmar i sig betyder något, däremot bör man ta fasta på känslan dom ger.

Jag skulle tro att du fick dig en liten påminnare om hur du uppfattade känslorna från den tiden. Anledningen till att du mår dåligt över drömmen är för att du trodde att du mådde bra i deras sällskap. Är helt övertygad om att du faktist har det bättre nu, även om du inte känner så just nu. Du förtjänar bättre än så.

Kram Tucane


Ja visst så är det en kamp, men mår bättre och bättre för varje dag tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback