2014-02-27, 13:01
Medlem
MrFolds avatar
Här är allt sig likt ser jag. Riggtomtar som klagar på att spelen är uppgjorda. Och ändå fortsätter spela...
Citera
2014-03-02, 12:10
Medlem
Gorillabass avatar
Jack Vegas som står på pubar och restauranger är precis som Netent, tidsstyrda.
Citera
2014-03-02, 12:55
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas

Ser att du påstått det innan med, så några följdfrågor:

1. Vad betyder det?
2. Hur vet du det?
3. Någon relevant källa du kan länka till?
Citera
2014-03-02, 12:58
Medlem
Citat:

Tidsstyrda? Varför skulle dom vara det?
Citera
2014-03-02, 14:51
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ser att du påstått det innan med, så några följdfrågor:

1. Vad betyder det?
2. Hur vet du det?
3. Någon relevant källa du kan länka till?

Jag kan ej länka till detta påstående kan bara hänvisa till vad en reperatör sa till mig en gång.
Citera
2014-03-02, 14:59
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Jag kan ej länka till detta påstående kan bara hänvisa till vad en reperatör sa till mig en gång.

Så en reparatör sa till dig att netent är tidsstyrda men du har ingen aning om vad det betyder? Vet du hur han vet detta?
Citera
2014-03-02, 15:04
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Så en reparatör sa till dig att netent är tidsstyrda men du har ingen aning om vad det betyder? Vet du hur han vet detta?

Syftade på JackVegasmaskinen

Netent lär också vara det då det är slumpen som avgör när du ska vinna. Har du tur att du vinner mycket så kom du kanske in i just rätt tid, dvs tidsstyrka, slumpen kan man ( iaf jag ) översätta med när som helst dvs tidsstyrt.
Citera
2014-03-02, 15:19
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Netent lär också vara det då det är slumpen som avgör när du ska vinna. Har du tur att du vinner mycket så kom du kanske in i just rätt tid, dvs tidsstyrka, slumpen kan man ( iaf jag ) översätta med när som helst dvs tidsstyrt.

Så en reparatör sa att jack vegas är tidsstyrd och därmed anser du att är netent det också? jösses vad logiskt det lät.

SÅ vad han sa är att jack vegas har fasta tider där maskinen (alla eller olika per maskin?) betalar ut extra mycket? varför?

Så vad du menar är att du kan slå maskinerna när du vill om du bara orkar ta reda på när maskinen betalar ut?
Citera
2014-03-02, 16:47
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:

Du säger ju själv att det är slumpen som avgör. Kallar du det tidsbestämt så visst... idiot.
Citera
2014-03-02, 17:01
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daniels
Du säger ju själv att det är slumpen som avgör. Kallar du det tidsbestämt så visst... idiot.

Slumpmässigt tidsgenererat ja. Att sen sitta och kalla folk för idiot påvisar bara att du är och förblir en troglodyt. Kan du inte diskutera saker på ett vuxet sätt så kryp tillbaka till din stengrotta. En vacker eller om du så vill regnig dag säger du idiot till fel person
Citera
2014-03-02, 18:30
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Slumpmässigt tidsgenererat ja. Att sen sitta och kalla folk för idiot påvisar bara att du är och förblir en troglodyt. Kan du inte diskutera saker på ett vuxet sätt så kryp tillbaka till din stengrotta. En vacker eller om du så vill regnig dag säger du idiot till fel person
Du är ju en idiot som sitter och hittar på sån här skit.

Varför tidsprogramera maskinerna? Det går väl hur bra som helst att bara låta dem rulla på som vanligt med stadig vinst. Varför krångla till det? Hur stor är denna konspirationen enligt dig? Även reparatörerna är inblandade...

Antingen är du trög eller jävligt lättlurad. Förmodligen bägge delarna.
Citera
2014-03-10, 19:32
Medlem
YngreHerres avatar
Ville bara posta att jag satte in 1000kr på betsson, försvann i stadig takt på Gonzos quest. Knappt man vann mer än insättningen när det väl slog till något. Detta lär ju vara det vanligaste utslaget när man spelar på slots, fast vinnarna endast yttrar sig på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in