Läste lite i den här tråden för någon månad sen men hamnade här iinatt igen, underhållning så här när man ligger sömnlös. Extremt få uppenbara råd i en tråd där det ändå synes finnas en del speltorskar.
Spelade för 100kr som försvann direkt efter det har jag kört lite tester på gratisversionerna på nätet och förlorar gör man givetvis.
Spelen är fina och ger en bra stämning men blir så illa till mods när jag ser namn som Inga-britt vann 1000kr. Då tänker jag direkt att där sitter någon pensionär 80 år i sin ensamhet och spelar bort sina pengar bara för lite underhållning. i dagens samhälle
Nog med mina emotionella utspel.
Ni måste inse att det är helt slumpmässigt och att ni aldrig kommer få en fördel, det enda ni tävlar emot är er egen girighet. För företagen är ni siffror.
Först börjar man spela för att man ska bli rik sen vill man bara ha tillbaks pengarna. Det mänskliga psyket hatar saker som tas ifrån det. och den negativa effekten av att förlora något är större än att vinna något man inte haft innan.
Det är helt opersonligt och det finns ingen skam i skiten.
Själv uppfattade jag bara spelens charm några minuter sen när den tuggade i sig min hundring snabbare än en romsk tigare så var det inte så jävla charmigt längre. Och många av er drivs nog av ångest. Ni betalar för ångest.
SÅ snälla om någon här är fast så sök hjälp.
Nu blev jag trött så natt