2013-01-03, 16:16
Medlem
fel post
Senast redigerad av ArganaS 2013-01-03 kl. 16:20.
Citera
2013-01-04, 02:49
Medlem
fearzies avatar
Av de spelen jag testat så föredrar jag Net Ent, då de känns mer seriösa på något sätt + oftast roligare.. Hur som helst, någon som lyckats få 3 st stjärnor någon gång i Starburst? Jag lyckades få in 2 st lite tidigare och vann €73 på €1 bet, helt okej
Citera
2013-01-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearzie
Av de spelen jag testat så föredrar jag Net Ent, då de känns mer seriösa på något sätt + oftast roligare.. Hur som helst, någon som lyckats få 3 st stjärnor någon gång i Starburst? Jag lyckades få in 2 st lite tidigare och vann €73 på €1 bet, helt okej

Starburst ska du inte spela om du vill vinna mycket i längden, hög varians på den slotten. Den kan ge utslag på förlust 30-40 gånger irad. Spelar du dock för 10 centare är det lugna puckar.
Citera
2013-01-04, 11:59
Medlem
fearzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikzutt
Starburst ska du inte spela om du vill vinna mycket i längden, hög varians på den slotten. Den kan ge utslag på förlust 30-40 gånger irad. Spelar du dock för 10 centare är det lugna puckar.

Okej.. Händer mest att jag går in och lirar några drag på den då och då Brukar i vanliga fall spela Elements & Happy anglin eller vad det heter.. Helt klart mina 2 favoriter!
Citera
2013-01-04, 12:57
Medlem
fearzies avatar
Citat:

Hehe, hade precis 20 kronor kvar - gick in på Starburst och satsa 5 kr draget. På andra draget fick jag en massa 7or så jag vann 180 och sen på draget efter vann jag 430 ) Så cashade ut 500 och hade 110 kvar att spela för, gick in på lucky angler och satsade 6 kr draget och fick free spins - hamna på 400. Cashade ut Satte in 180, cashade ut 900 - bra morgon!
Citera
2013-01-04, 13:29
Medlem
Citat:
givetvis vet redan RTG vad den ska ge ut. Därför man kan ta bloodsuckers som exempel där det är låg varians och i bonus spelet är det ofta man väljer fel kista. Ta bara det exemplet hur många kistor det är som är vinst och hur många förluster det är. Det är mer vinster ändå prickar man bara förlust kistorna.

Det du gör kallas anekdotisk bevisföring och resultatet är inget man bör lägga någon vikt vid.

Lägg till publiceringsbias på det så hoppas jag att övriga läsare förstår att de kan ignorera vad du skriver.
Citera
2013-01-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPresident
Det du gör kallas anekdotisk bevisföring och resultatet är inget man bör lägga någon vikt vid.

Lägg till publiceringsbias på det så hoppas jag att övriga läsare förstår att de kan ignorera vad du skriver.

Det är 12 kistor totalt, 9 med vinst och 3 med förluster. Slotten har låg varians där man vinner "lite" hela tiden. Bonusen kommer alltså mer frekvent än hos Gonzo t.ex där det är hög varians. Blood suckers spelar jag dagligen och här om dagen fick jag bonusen ca 15 gånger och jag prickade alltid kistorna med förlust och vann lite. Att redan resultatet är förbestämt när man kommer in bonusen spelet är inget nytt. Det är som att säga att varje grafisk avalanche i Gonzo's Quest har en betydelse. För underhållningen har den det, men resultatet är redan förbestämt.
Citera
2013-01-05, 11:13
Medlem
Någon som vet hur många länder/användare som NetENT är tillgängligt för? Är det globalt? Europa? Norden?
Citera
2013-01-05, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raptorjr
Någon som vet hur många länder/användare som NetENT är tillgängligt för? Är det globalt? Europa? Norden?

Fokus är på Europa. Jag vet inget bolag som ligger utanför som använder Net Ent men det kanske någon annan vet?
Citera
2013-01-06, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskar91
Fokus är på Europa. Jag vet inget bolag som ligger utanför som använder Net Ent men det kanske någon annan vet?

888...
Citera
2013-01-06, 08:26
Medlem
Citat:
Det är 12 kistor totalt, 9 med vinst och 3 med förluster. Slotten har låg varians där man vinner "lite" hela tiden. Bonusen kommer alltså mer frekvent än hos Gonzo t.ex där det är hög varians. Blood suckers spelar jag dagligen och här om dagen fick jag bonusen ca 15 gånger och jag prickade alltid kistorna med förlust och vann lite. Att redan resultatet är förbestämt när man kommer in bonusen spelet är inget nytt. Det är som att säga att varje grafisk avalanche i Gonzo's Quest har en betydelse. För underhållningen har den det, men resultatet är redan förbestämt.

Med fördelningen 9 vinst och 3 förlust är det ca 75% risk att du väljer minst 1 förlust-kista inom 4 val. Dvs chansen att du ska ta 4 raka vinstkistor är bara 25%.
Citera
2013-01-06, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av struts123
888...

Dom ligger i UK tror jag. Och Net Ent har dom tydligen inte kommit igång med ännu för jag hittar bara spel från annan leverantör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in